Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

662567 Zozo

• Auteur

Ellen had de typeritis! Geweldig, zo mag ik het zien 🙂
    Gefeliciteerd trouwens met deze grote stap, inderdaad spannend ondanks dat je het zelf graag wilt, het is toch weer een mijlpaal, ook al voelt het nog zo goed, het blijft ietsiepietsie eng. Fantastisch dat de kinderen zo goed reageren op Marco en andersom. Klinkt werelds die plannen, hopelijk wordt die taart heel erg lekker, voor mij heb je gelijk, zou zelf ook onmiddellijk de bek opentrekken als het niet te eten is. Je betaald tenslotte toch genoeg. Voor crea ideeën moet je in ieder geval niet bij mij zijn, ik ben echt van de no nonsense en recht toe recht aan, waarschijnlijk puur ingegeven door gebrek aan inspiratie en continue vermoeid zijn. Heb je al in de diverse trouwmagazines gekeken?

Goed, hier zijn we vanmorgen naar de dokter geweest en idd ringworm. Had de apotheek uiteraard het zalfje weer niet in voorraad, nou dan haalt de heer Brouwer het zelf morgen maar op, ik ga niet nog een keer 20 minuten lopen in dit hondenweer (sorry doggies), het is ook nog eens halleluja koud (ja ellen, dat klopt, ook hier zingen we dat vaak, vooral voor het eten en wanneer iets niet goed lukt, we doen er ook de wave bij).
    Eindelijk om half twaalf een bakkie koffie gedronken, en de kinders even voor Nickelodeon geparkeerd.
    Het is ons opgevallen dat ze nu ineens zo'n sprong hebben gemaakt, in taal en spel, ze gaan meer samen doen, en qua taal ook. Gister was Jo in de vensterbank geklommen, dus Richard zegt Jo eraf, zegt dat jong: ja papa kom er zo an! Nou, en zo gaat het maar door met de opmerkingen, ga ze toch maar gelijk opschrijven want ik vergeet meer dan de helft.
    Ik heb gisteren ook twee stuks waterverf doosjes gekocht, ga ook eens proberen of dat lukt, ook leuke kleurboekjes met hele grote éénkleurige vlakken, dat schildert makkelijker, kliederschort aan en ergeren maar…..
    Ben op Marktplaats bezig voor Lego extra, ze spelen daar nu zo leuk mee (ik ook overigens) dat wat ik nu heb eigenlijk te weinig is, dus ik heb al een bod gedaan op een pakket van 80 stuks, ben benieuwd. Mijn bestelde boek van Midas Dekkers is gearriveerd dus die kan ik vanmiddag halen bij de Bruna, heb de Larf besteld, lijkt me geinig. Ook moeten we vanmiddag naar de bibliotheek….., dat is altijd een hele onderneming, Jo en Emilia worden helemaal wild met al die boeken. Ze willen alles lezen dus pakken allemaal boekjes eruit. Joeppieeee, en Richard heeft een etentje van de zaak dus die komt pas rond tienen vanavond thuis.
    Emilia werd vannacht om tien over half vier wakker en heeft ruim drie kwartier liggen beppen tegen zichzelf, ben er bewust niet heengegaan want dan wil ze er zeker uit en dan hang ik. Zit ik straks midden in de nacht te legoën oid….
    Nou, heb ik nog meer uiterst interessante dingen meegemaakt??? Nou nee, hoewel gister mijn cdtje van Izaline Calister binnen kwam dus die heb ik vanmorgen even gedraaid, erg carribean, leuk hoor, lekker aan het swingen geweest zo rond negenen.
    Sjak, hoe gaat het nu met je?
    Mamaparacetamol aan een touwtje, maar mama, verkeerde gaatje! Wel een vondst trouwens! Zitten ze nog steeds aan de 240 mg?
    Nu ga ik maar eens een bakkie zetten, de tweede van vandaag en dan voor mezelf een tosti ham/kaas en voor de spookjes een broodje weet ik veel. Kan niet meer bedenken wat er op te doen qua hartig, vonden ze de Kipps leverworst lekker, en de dag erop eten ze het niet meer, ik krijg er wat van. Jo lust geen kaas, wel smeerkaas, maar dan alleen op een watercracker, niet op brood, pffff. Gaan ze al op zichzelf wonen? Zoveel mensen zeggen dat het leuker wordt, ja met sommige dingen wel maar andere, halleluja maar weer. Goet, (??) Cis hoe is ie? Heb je nog wat leuks in de aanbieding qua peuter/kleuterverhalen? Of gaat het bij jou allemaal voorbeeldig? Hahahaha, geloof ik niks van!
    Angelina doe jij ook nog iets aan je type spier, leef je eens uit, niet te summier maar uitgebreid, sprak Nero.

Nou volgens mij is dit lang genoeg.

Doei, Trudy

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct