Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

662568

• Auteur

haha wat een lekkere lappen tekst, dat leest lekker weg, alleen sorry ik heb niet zoveel stof om op te schrijven,….

samen met de kinderen spelen 2x een kwartier nou dat haal ik wel hoor haha, we kleien, we verfen, we plakken stickertjes op de daartoe behorende plaatsjes (echt een aanrader zo'n stickerboekje, vorige week bij het kruidvat voor 0,79 eurocent geen geld toch maar uren plezier, want waar staat nou dat plaatje van de koe, kip, hooivork,…….zoeken en nog eens zoeken en je bent zo een uur verder haha)en dan heb je nog maar de helft van de stickers gehad, ik ga kijken ofdat ze er nog meer hebben hahaha,…dus de tijd met de kids heb ik altijd al goed gedaan haha maar deze mama is toch blij als ze begin maart richting psz vertrekken want soms word ik ook wel eens moe van al dat geknutsel, gepuzzel en gespeel met poppen, blokken enzo,……maar goed nog even en dan kunnen ze weer lekker buiten spelen en heb je geen kind meer aan ze (toch maar kijken ofdat ze dit jaar de akwaaplee nog verkopen in de speelgoedzaak klonk echt geweldig).

trouwen ehhhh alweer 6,5jaar geleden en hoe zat het ook al weer haha.

zjak, ik moest je gewoon even opvrolijken, en ook ik heb wel eens van die dagen hoor dat ik de meiden niet kan vermaken en dat alles maar dan ook alles tegen zit, inderdaad willen ze zichzelf dan aankleden en dat gaat laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaangzaam haha en ben ik blij dat ze vroeg naar bed gaan 18.30 maar dan slapen ze ook zo.

Trudy hoe is het met pluisje????

Eva succes met leren voor je examens, ik zend je digitale ondersteuning toe haha.

francisca druk, druk, druk????

Nou ik ga nog even iets archiveren dus groetjes Angelina

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct