Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

662570 Sneeuw

• Auteur

Jippie ajee, er ligt bij ons nu ook genoeg sneeuw om te sleeën, dus vanmorgen toen de meiden aangekleed waren gelijk naar buiten gegaan want misschien ligt het er vanmiddag niet meer en ik heb gelijk het begint al te dooien,…..

Maar halleluja, dat valt nog niet mee om een slee met 2 kids te trekken, haha dan is het blok rond toch nog wel genoeg hoor, Noa die stapte halverwege af (konijn al eerder dus die moesten we weer even ophalen haha) en ja dat is leuk en lekker licht 1 dametje op een slee, maar ik klaag niet hoor als ze willen sleeën dan trekt deze mama ze overal naartoe ;-).

Daarna nog in de tuin sneeuwtaartjes gemaakt (foto's volgen uiteraard) en dus sinds lange tijd weer buiten gespeeld (ik met dikke winterjas en verwarming uit binnen zitten want tja de deur stond open haha).

Kortom een geslaagde ochtend, zonder al te veel gekibbel en geruzie.

Trudy hoe is het met Jonathan, ik hoop voor jullie dat de stuipen hem bespaard zijn gebleven, en Emilia lag gisterenavond zeker gelijk onder zeil (of was ze er te moe voor, dat gebeurt hier ook weleens namelijk).

Ellen wat een prachtige jurk (ookal is hij ietsjes anders) de omschrijving klinkt super en inderdaad kun je dan dat topje later nog eens gebruiken, want ook hier hangt mijn trouwjurk aan de zijkant van de kast te hangen in zijn zak haha, ik had eerst de illusie dat als ik een dochter kreeg zij de jurk later misschien aan wilde, ja toedeloe meiden we kopen wel een schitterende nieuwe voor jullie tegen die tijd hahaha wat moet je dan met zo'n oud geval.

Nou ik ga nog even verder surfen, dus groetjes Angelina

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct