Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

662571 Sneeuw

• Auteur

Ik wil een tuin!!!
    Ze vinden het zo leuk en het kraakt onder je schoenen een Neeeeuw Pakkkuh! als het valt, god wat lief… 🙂 Nou ja, komt wel en keer.

Sleetje rijden: wauw, Angelina ik moet erniet an denken, 30kg kind rondsleuren…??? Volgend jaar mogen ze elkaar trekken??? 🙂

Gisteravond is Poes gearriveerd, een twwlfjarige, knuffelige maar ook eigenwijze, antractietgrijze half-perzische kater van 12 jaar, genaamd Macho 🙂 Marco en Mr.Poes zijn al 12 jaar onafscheidelijk, de meest stabiele factoren in ekaars leven… 🙂
    Dus lag er vannacht een heerlijk harig bolletje warm tegen mijn au-nek aangeorl, errug lekker 🙂

De kids gingen vanmorgen volledig uit hun bol, dat wordt nog een klus om dat enthousiasme te kanaliseren. Trudy, Sjak, wie hebben er nog meer katten, advies please? Opsluiten in de schuur doe ik niet, ik vind katten namenlijk léúk :-))))

Verder nog wat? Sja, kid smoe maar sneeuw-blij, je weten nog helemaal dat we gisteren een touwjuk (heu? oh trouwjurk) zijn wezen zoeken, ze zijn dooodmoe en moete vanmiddag nog naar de kapper ook, ai, lullige planning maar goed. Al weken uitgesteld, moet toch
    een keer?

Vanmorgen ook al geslaad voor spannende kingerie voor onder De Jurk, kijk, dat scheelde HONDERDEN euro's (hartstikke goed spul, maar: uitverkooooooooooooooooop haha!) met de bruidsbeha's, en die zagen er niet uit? Nouhen ik door al dat sporten van vroeger ook een raar model; mager met en eng tailletje en een belachelijk wijde, brede rug. Sja. Past echt nooit, en dan strapless, wegens halterjurk…??? Maar och geslaagd!

Wat hadden jullie eronder zitten destijds? Ik ben gegaan voor glanzend zwart 🙂 Ben benieuwd 🙂

Verder nog wat? Nee, de kids slaaaapen zich een slag in de rondte, zaten bij hun brunch om 9.00 alweer te gapen, waren moe. Maar ja, ze dan weer in parkeren, heo gaat dat dan de rest van de dag… Dus naar buiten, niette gek doen, hopelijk redden ze het. Is ook wel veel, dat jurkengedoe, sneeuw, poes en dat in 16 uur tijd…? Zo ga je rustig slapen, zo hebbie ineens een kat? Heu? Ach ja…

Toedels, Ellen

PS1: Trudy, hou je het nog vol…??
    PS2: Cis! He, je had toch een Prinsessenkamer voor Angelique en een BobdeBouwer kamer voor Mark? Hoogzomer, de mussen vielen van het dak, en jij maar dapper behangen… En nou willen ze tóch weer in 1 kamer, begrijp ik? Oei… Vertel?

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct