Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

662572

• Auteur

hoi,

Ja ellen hier ook 3 poezen haha maar omdat ze in het huis plasten (heb er echt van alles aan gedaan om ze ervan af te helpen maar nee hoor precies op de stukjes vloerbedekking die ons huis rijk is moesten ze hun plas laten lopen en dat werd de druppel, kijk op het marmoleum is het nog niet zo erg maar op de vloerbedekking, halleluja die lucht krijg je er haast niet meer uit) daarom heb ik ze verbannen naar het stukje van de voordeur en in de gang een extra deur erin gezet, ze kunnen via het kattenluik naar buiten en als ik ga wandelen loopt er altijd wel een poezenbeest met ons mee, ookal is het niet altijd een poes van ons haha, ook is ons huis geteisterd door vlooien getverdeget echt die beesten zaten echt overal bahbahbah, en dan ben ik ook nog eens allergisch voor katten enzo tja slechte keuze dan een kat of 3 maar goed ik doe ze niet weg daarom, en nu heb ik er weinig tot geen last van en het vinden van haren en muizen blijft beperkt tot de voordeur haha.

Goh ik ben niet echt het type om een kat te promoten haha en dat terwijl toen er nog geen kids waren we echt alles deden met de katten (het waren wel andere dan de 3 die we nu hebben hoor) we gingen zelfs met de katten in een fietsmandje fietsen jaja gekker moet het echt niet worden haha zei de dorpsgek hahahahaha.

ben wel van mening dat een beest in huis goed is voor de ontwikkeling van je kind en je kan zo leuk achter ze aanrennen haha vooral zomers want dan sluipen ze via de tuindeur naar binnen (de stiekemerts).

Nou ik ga de meiden uit bed halen dus groetjes Angelina.

Ps: spannende lingerie onder mijn trouwjurk, nee daar was geen sprake van haha ik had zo'n bustier die de buik platdrukte en je borsten omhoog perstte hahaha.
    Oja en ik had en heb nog zo'n kouseband omgehad ivm iets ouds, iets nieuws, iets geleend enzo.

oeps huilen dus groetjes

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct