Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

662573 Hoi

• Auteur

poezen.. tja we hebben er ook drie. Makkelijke beesies. Kattenluikie en ze vermaken zich wel, en dat enthousiasme verwatert wel. Eén tip: geen blikvoer. brr a. het is slecht voor ze b. het STINKT
    en een prachtjurk!!!! echt een bjoetie Wij zijn bijna 7 jaar getrouwd en m'n jurk (eigen creatie uiteraard en MINI!!)(en dat in de winter, 11 februari is onze trouwdag)hangt nog steeds in de kast. Het is mijn pasjurk. Als die weer goed past ben ik weer op gewicht!! (dat gaat goed trouwens het lijnen, ben sinds de zomer 10 kilo kwijt!)
    Sjak ben je al weer een beetje bijgekomen? Ik vond het heel herkenbaar moet ik zeggen… supradynnetje??
    Gaat Cis de kamers al weer omgooien? heb ik een stukkie gemist??
    oh en ik ben een jarig jetje vergeten, sorry.. VAN HARTE!!! Mooie leeftijd toch? Ik ben al jaaaaaaaaaaaren 29, vind dertig toch te eng (hahahahaha) en Trudy hoe is het met de zieke??
    En hier.. tja sleetje dus. Troost jullie met je 2 koters. Ik wat een soort Wout Zijlstra (da's de sterkste man van Friesland, die kan vrachtauto's trekken) drie kids op een slee, bij elkaar goed voor zo'n 60.. (ZESTIG) kilo!!!! en dat heen terug en weer heen en weer terug etc.. 4x dat stuk naar school. Heb nu enorme spierballen. Brak het koord ook nog halverwege boehoehoe
    En m'n examen.. tja 8 onderdelen in minimaal 4 jaar hoor! Dit examen bestaat uit 4 onderdelen, plus een map tekeneingen (bijna klaar) een map handwerken (klaar) een rok (klaar) een ovenwant (klaar) een kinderkledingstuk (klaar) en een jas (nog lang niet klaar) maar morgen nog twee weken dus het gaat lukken.
    Jonne heeft haar rapport!!!
    Allemaal -G-'s, niet te geloven. De citotesten formidabel gemaakt. de rekentoets 0 fout, de taaltoets 1 fout. Dus super!
    Nu ja, ik ga nog ff nuttig zijn, m'n lamswollen vestje wassen (pokkewerk, maar hij is echt vies bléh) en nog ff huiswerk
    daag
    Eva

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct