Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

662574 Sissertje

• Auteur

Ola dames,

Hé Angelina, het werkt wel he met halleluja 🙂
    Hier lag maar weinig sneeuw en daar Jonathan toch nog wat naar in zijn lijf was zijn we helaas maar niet naar buiten gegaan. Hij heeft in ieder geval geen stuip gehad, alleen werd ik in de loop van de middag dus gewoon ziek, overal spierpijn, in elk gewricht steken, mijn hele vel zeer, en ze wilde maar niet slapen, en Jo werd dus idd wakker, maar uiteindelijk viel zowel hij als zij rond half vier in slaap en heb ik ze om half vijf maar wakker gemaakt, ik draaide op Paracetamol zonder touwtje en wat Ibuutjes en heb vanaf half acht tot tien op de bank gelegen en toen was de direktie nog niet thuis dus ben ik maar naar bed gegaan met een turbosupp van 1000 mg. Vanmorgen wakker geworden met een bonkend hoofd en enorme pijn in de schoudergordel, ik denk dat ik ze maar minder te eten ga geven, ze zijn allebei rond de vijftien kilo dus dat wordt te zwaar voor mij…..
    Mijn arme keeltje is vuurrood, heb wel gewerkt deze middag en morgen ga ik weer aan de slag, met frisse tegenzin uiteraard, heb inmiddels alweer een turbosupp gescoord voor straks te gaan slapen, mijn schouders zijn echt naar de kl*ten.
    Pluis is logeren bij dokter Top, wordt morgen een jeweetwelpoesje en ze wordt ook gechipt zodat ze altijd terecht komt, tenzij ze onder in een sloot terechtkomt natuurlijk. Wij hebben hier een plafondhoge kattenpaal staan waar de poesjes in kunnen klimmen zodat de kinderen er niet bij kunnen, en de keuken is afgezet met een extra breed traphek van 2,80 m, dus ze kunnen altijd buiten hun bereik. Zoals deze week toen Pluis weer krols was, dan wil ze door iedereen aangehaald (horny as hell) dus toen konden ze haar aaien, maar Jo wilde met haar kroelen maar dat gaat niet al te zachtzinnig moet ik zeggen, maar wel lief, dus Pluis maar naar boven gestuurd, ze mogen op de trappen en de overloop en de zolderkamer dus ze hebben ruimte zat, er staat ook een kattenbak op zolder dus..
    Richard had vanmorgen vrij genomen om mij wat te ontlasten, Jo was nog erg vermoeid maar ja, Emilia werd wakker en dan hij dus ook, op naar de andere kamer please! Jonathan gaf dus om elf uur aan dat hij ging slapen, hij deed de deur open en ging de trap op, en hij sliep binnen no time. Na een uurtje maar wakker gemaakt, ik zat al op mijn werk, en Richard had de eer dat ze vanmiddag dus helemaal niet wilden slapen. En maar keten van kwart voor drie tot even na vieren dus. Uiteindelijk heeft ie ze eruit gehaald en toen ik thuis kwam (uurtje vroeger ivm mijn griepje) waren ze nog hanteerbaar maar na het douchen werd het drama. Maar uiteindelijk sliep het om acht uur wel zo'n beetje. Dus ik vrees met grote vrezen dat het einde qua slapen gaat naderen. Blijf het uiteraard wel proberen dan gaan ze maar een uurtje in hun bed liggen spelen maar ik wil mijn rust!
    Oh, heerlijke kriebelhoest!
    Ik ga zo maar de binnenkant van mijn ogen bestuderen, kan bijna mijn ogen niet meer open houden en morgenochtend is het om zes uur weer opstaan.

Dames de groeten, Sjak hoe is ie?

Trudy

P.S. Eva, foto's zijn welkom van je produkties

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct