Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

662575 Seintje

• Auteur

Nou, effe dan.
    Ik lees wel hoor, maar ik ben als ik m;n gang ga ben ik ook van de lange tik en dan is mijn 3 dagen bijslapen weer naar de haaien. Wil je jullie kunnen bijhouden moet je er echt bovenop zitten, pfffftttt.
    Korte reactie;
    Eva; wat geweldig van Jonne dat ze het zo super doet op school. En wat knap van je dat je al 10 kg's bent geslonken! Doorzetten hoor! Mag ik een trouwfoto van je zien?
    Nee, eigelijk wil ik die van jullie allemaal wel zien! Lijkt van mij wel gister, alhoewel het al 1,5 jaar geleden is. De mevrouw aan de deur met de 2 rozen plantjes…ik zal het nooit vergeten!
    Poes; Arme Pluis. Z'n Pluis is foetsie!
    Ellen ook een poezenbeest in huis. Tips? Wat wil je weten? Hoe je er sate van maakt? Hihi. Ik was een absoluut poezenmens, maar de jognens krijgen nu al mijn liefde, voor de poes heb ik niks meer over, da's best zielig. Maar hij is zoooooooooooo lief! Kinderen zijn zacht voor hem en hoe angstig hijook is, een aai op je koppie van een kind is er ook eentje, dus ipv z'n instinct volgen en weg rennen blijft ie nu maar zitten. De arme pluizenbol.
    Trui, strekte met je niet slapende kinderen. Ik moet er inmiddels ook aan geloven en het bevalt me niks! De dag is nog te lang voor ze dus het punt van pure vermoeitheid komt altijd een keertje voorbij op een dag. 1 tip…GA NAAR BUITEN MET ZE!!!!
    Ivm met de smog regio waar ik woon is de sneeu maar van korte duur geweest, gister hevig, vandaag een verdwaalde vlok maar er lag niets meer.
    Vanavond naar eenbijeenkomst geweest met de wijkagent en een aantal buren ivm het vandalisme en auto inbraken in de straat. Leuk om je buren ook eens in het echt te aanschouwen. Hun huis ken ik wel, maar de eigenaars waren vreemde voor mij. Nou, neit echt schokkend veel wijzer geworden, maar nu we elkaar kennen kunnne we ook elkaars spullen een beetje begluren voor het goeie doel. Ach, weer een avond van de straat…
    Meer nieuws?
    Neen.
    Maurice, de oliebol, heeft in een enthousiaste bui tegen de jognens over Zwitserland verteld. Daar hebben ze nu zo'n zin in dat bij alles wat we doen ze compromissen willen sluiten. Jongens, zullen we gaan eten??? 'Nee, eerst naar Witsland en daarna eten, okay????' Zo gaat het met alles, de hele dag door. Ik kan ze niet uitleggen wat Zwitserland dan is, hoe ver, vakantie, over 5 weken, nu nniet, bla, bla, bla. Spin nijdig worden ze als we NU niet naar Witsland gaan. Lastig hoor.
    Oja. Ik ben vanmiddag toch behoorlijk geschrokken toen ik op de autoradio hoorde dat Guusje dood is. 34 jaar, kindje van 1 en de kanker heeft gewonnen. Daarna draaide ze een PRACHTIG zeer toepasselijk nummer van Kane en Zjak was weer van de leg. Erg toch, het zal je gebeuren! weten dat je dood gaat, weten dat je een jong leven achter moet laten.
    Dat is ook deel van het leven. Ik weet het. Ga er maar aan staan.

Trusten,
    Zjak

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct