Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

662576 Lappenmand

• Auteur

Heee, leuk al die trouwjurken 🙂 Fotooooo's :-)))

Ah, Trudy we hebben hetzelfde virus te pakken. Ook al aan de draadloze paracetamol hihi :-)) En dan ook nog twee Snipverkouden kids hier… J ligt te snotteren in haar bedje, probeert zichzelf in slaap te zingen maar ondanks lters zoutoplossingen door haar neusje en potten Luuf zie in de oor onstekin alweer aankomen… Wil niet liggen… Ai… En MamaPLassenPrikAu…? Dus een zakkie erom, vanmiddag met de produktie langs de huisarts, effe laten nakijken…

En dat natuurlijk weer op een papa-middag, alsog ze het erom doen? Maar, zieke kids hoef ik ook van Herr S. niet mee te geven dus die gaat maar gewoon effe mee naar de dokter nietwaar? Zucht.

Oh, en keukenbreed traphek van tweemetrtaggetig: ik wil ook! Winkel, werkbeschrijving en foto' please! Overige suggestise zijn eveneens welkom overigens; ze willen ook steeds meer met MIJN gasfornuis, en dat is me veel te link…?

Heee, Eef, wat zul jij rots zijn op Jonne!Wauw! En zestig kilo door de sneeuw sleuren, pfieuw :-))) Dapper!! En ik sluit me aan bij Trudy: pictures?? Wordt er zo nieuwsgierig van 🙂

Sjak, blijven slapen hoor! Vermoeide kids naar buiten: absoluut. IN d ekar of een andere vorm van passief vermaak of iets wat fysiek niet te veeleisend is, op een schommel gaan zitten of zo. Want moe & coordinatie is geeeeeen combi…?

Guusje: Sja, net een half jaar getrouwd en een kindje van nog geen jaar…. Teeeering. Zou het wel sneu vinden voor mezelf, maar god wat erg voor je partner, en de gedachte dat je kind opgroeid zonder je te hebben gekend, o mens ik krijg er kramp van in mijn maag… Brrr.
    Nee.

NEE!

Ik blijf nog even!

En hier? Snotneuzen in stereo, de dozen tissues zijn niet aan te slepen, J klaagt over oorpijn (aiaiai) en over PlassenMamaPrikAu..? Dus een zakkie d'r op geplakt, sraks de slaap-producte inleveren bij de huisarts, en natuuurlijk si dat weer op papadag. Toeval> Ach, het arme kind kan helemaal niet slapen, maar ligt alsmaar zachtjes slaapliedjes tegen zichzelf te neurien… Tussen het snotteren door… 'Yoja taantje, uilen, auw neujs, kiebel auw, neeeeeeej… Oren auw mama, lijjen nee bed nee…?'Maar grif onder haar dekbedje kruipen, wilde haar trui aanhouden?! Koorts in aantocht? Please, neeeee laat ze nou nog effe, het ging net goed op Pielemans na…?

Oh had ik al verteld dat Michael voor het eerst in zijn leven, deze week zijn eikeltje heeft aanschouwd? Een bereinteressante kennismaking: 'Mama zelluf doen. Piemul duwduwduw… KAIK!!! MOOIJJJJ!! Haallooooow…?? Kiekeboe piemul! Mama! Kaik! Piemul mooijjj! Lekker! :-))'

Hihi, dat zit wel goed :-))

Alleen, waar die pijn dan vandaan komt? Ik snak naar labuitslagen, nog effe geduld, wordt ws. maandag…

Toedels, Ellen

PS: thnx voor alle poezentips!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct