Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

662581 Dierentuin

• Auteur

hoi,

vanmiddag éindelijk richting dierentuin vertrokken, we hadden het de meiden vrijdag al beloofd om gisteren eigenlijk te gaan maar door de hevige regenval is dat natuurlijk niet gebeurt (raar hé ;-)), dus toen vanmiddag dan toch de zon ging schijnen hebben we de meiden in de auto gepland en naar amersfoort gereden, ik was wel zo slim om hun regenlaarsjes aan te trekken haha, maar had ik nu ook maar extra broeken meegenomen (volgende keer wel dus) want Noa en Julia zijn allebei gevallen, tja achterom kijken en doorlopen heeft geen zin want dan ga je echt vallen en in Julia haar geval was het de jackpot want ze lanceerde zichzelf zo in een modderplas,…..

De speeltuin van de dierentuin is helemaal het einde, dus is jullie postvakje al weer gebombadeerd met mooie plaatjes hahaha sorry hoor ik kan het niet laten om jullie mijn kroost te showen.

en voor het eerst in het treintje nou dat was ook helemaal leuk, dus al met al wel een geslaagde middag geworden, kan me dat eigenlijk niet anders voorstellen als je in de dierentuin loopt ;-).

Trudy ben je je bezoekers kwijt die bij pluis hoorde, ohh ik had met die vlooienplaag echt het hele huis op zijn kop staan ieder gaatje en hoekje kreeg een spray van mijn spuitbus tegen die vlooienbeesten brrrrrr en ik bleef wassen en stofzuigen,….. gezellig vooruitzicht als de meiden dadelijk naar school gaan en er heerst "luizen" getverdeget ik krijg nu al de kriebels haha.

Nou ik ga stoppen, ga ik nog even nuttig werk verrichten haha.
    groetjes Angelina

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct