Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

662584 Kindertaal

• Auteur

Jaja, ook voor jullie gaat nu het feest van het praten beginnen, lachen hoor! (alhoewel ik nu soms wens dat ik ze nooit had leren praten, haha!)
    In het kader het eikeltje van Michael (lekker praatje, hihi) bedacht ik dat ik de heren ook maar eens aan een eikeltjes inspectie moest onderwerpen om te zien of er geen verklevingen zitten.
    Werd niet helemaal in dank ontvangen, beide vonden ze het eng en vroegen mama dat niet meer te doen. Dat beloofde ik (want de handel zag er prima uit 😉 )
    Maar, gister ochtens had Sem opeens andere gedachte en ruste hij niet voor hij zijn"snaveltje" van zijn pielemaus mocht zien. Nee, hij vind het niet meer eng en mama moest helpen (HELP!) Afijn, hij zijn 'snaveltje' bekeken en was er reuze trots op. En ja hoor, vanmogen wilde hij alweer zijn 'snaveltje' zien!
    Voor je het weet zitten we tot z'n 18e iedere morgen naar zijn 'SNAVELTJE' te kijken!!!! Hoe kom ik hier nou weer vanaf zonder Sem het gevoel te geven dat dit toch iets anders is dan zijn grote teen????
    Zucht… ;-))))

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct