Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

662588 Sikjes

• Auteur

jaja,
    het verhaal gaat: dat Jonathan de overgordijnen wel klimbaar vond, waarschijnlijk dacht hij dat het tijd werd voor een lianenslingeraktie. Hij hing vol aan de gordijnen, dus, en aangezien 1 schroef ietewattie losser was gaan zitten, de hoekschroef zat wel vast, maar goed, 15 kilo eraan hangen is niet niks, dus de rail kwam op twee punten los en was verbogen, en daar het een hele dure, stevige was, is ie niet meer recht te buigen….. exit 4.95 m rail, en de gordijnen liggen nu tijdelijk op zolder tot we nieuwe rail hebben aangeschaft. Heb al een deel van de gordijnen in de wasmachine gewassen, gokje ik weet het, maar het ziet er goed uit. Ze waren echt heel duur maar ik heb geen zin in een vette stomerij rekening. Kan me nog vaag herinneren van mijn vorige velours gordijnen wat dat me kostte om te stomen, nee laat maar. Dat was dus het verhaal van de gordijnen. Ik moet zeggen, ik vond het wel geinig, Richard was echt kwaad, maar ik, murw als ik reeds ben, kon alleen mijn schouders ophalen. Van mijn part rossen ze het behang van de muur, kan mij het schelen :-))
    We hebben voor de krentenbaard twee flessen Broxil gehad, dus om in te nemen. Moet met twee dagen werken, dan gaat het uitdrogen en is het niet meer besmettelijk. Dus ik ben er op tijd bij. Hij heeft het ook nog niet echt erg en het lijkt niet te jeuken. Ik heb even een foto gemaakt maar er is hier een klein probleem met Outlook en Incredimail dus manlief mot dat maar weer even rondsturen, dus vanavond krijgen jullie zijn krentenbaard te zien. Ik moet opmerken dat hij er niet al te pienter bij kijkt want hij wordt al een beetje moe (yes!).
    Wanneer ze strakjes gaan slapen dan ga ik weer even Marktplaats op voor spijkerbroekjes voor mevrouw.

Leuke hoedjes Eva, geweldig gewoon.

Dames, Jo loopt richting trap dus ik moet ze maar in bed leggen.

Doei, Trudy

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct