Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

662592 Ziekenboeg

• Auteur

Oh,

Angelina, ja, zelf nog meelezend herinner ik me nog al te goed de tweelingmoeder die nu 'eenling'moeder was maar zich nog altijd tweelingmoeder bleef voelen… Met mijn zwangere buik heb ik dat met de tranen op mijn wangen gelezen. Feliciteer haar van harte?

Krentenbaard: gompie :-0 Die is vroeg aa het puberen??? 🙂 Nee, ik hoop dat het gauw beter gaat.

Foto's"die krijg ik niet alleen van jullie, en aangezien ik delaatste 48 er 3 heb geslapen en verder alleen maar zieke kids aan het troosten ben geweest…? J's antibiotica slaat aan.

Plassen doet geen pijn meer (oh, Angelina, J heeft ook al door dat aaiaai over heer Lekker Plekje veeeel leuker is dan hardhandig geknijp, ze weet het al precies, meiden zijn óók leuk!:-) ), maar nu heeft Michael, vermoed ik, een knetterende oorontsteking. Gisteren ook flinke koorts, plotsklaps ruim over de 40 graden dus huppekee we zijn er weer… Ikke bijna beter/ MArco is ,et snot en keelpijn en koppijn en zweten en zo toch aar gaan werken, gaat echt helemaal super….?

Zucht, om 15.20 moet ik bij de huisarts zijn, hierrrrrrrrrrrr met die antibiotica, Eucalypta wil ook slapen! Want een meezorgende man is geweldig maar die ligt dus óók wakker, zucht, da's dan weer niet zo handig hihi!

Slapen: isteren een bed gescoord. We verrekken allebei van de pijn in onze ruggen, wegens slaapgebrek, gesleur met kinderen hihi, en Sultan van Ieiekeeejaaaa lag in mijn upj ebest mar met zijn tweeen is ie gewoon niet stevig genoeg. Dus met een voorschotje op de erfenis van mijn pa twe geweldige latex matrassen gescoord met verstelbare bodems eronde, joeoeoeoepieieie! Proefliggend voelde ik ineens mijn rug ontspannen, gompie, dat was een half jaar geleden of zo? Bedden van elk 220 x 90, heeeeerlijk! Op losse poten; ombouw in een rare maat is veel te duur, slapen we niet op nietwaar, en met al dat dekbed erover heen zie je er toch niks van? Goeie, effectíef (!!) afsluitbare kast erbij (had ik nog steeeeds niet, en met twee garderobes…??), levertijd een week of 6. Ons ben benieuwd.

Vreselijk, we liepen al weken met het plan (en de pijn) rond, en we kwamen er maar niet aan toe. DUs dan maar nar de dichtstbijzijnde woninginrichter, dan maar een paar hinderd euro duurder, spijkers met koppen slaan want er komt altijd wel wat tussen…? Zucht…

Weet niet waar ik de tijd vandaan moet halen op het ogenblik. Vandaag huisarts, morgen effe rust, donderdag wkz, vrijdag advocaat en huppekee de week is alweer voorbij… Ben ik de enige? Heeeeeeeeeeeeeeeeeeelp??

Ai, er wordt wat wakker, met tranen met tuiten…. Tok toe joe soen, posbakkie is leeg, Trudy doe je best, enne Eef? Hoedjes? Heb ik ze gemist???

Toedels, The one and only Eucalypta

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct