Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

662594 Ziek Zieker Ziekst

• Auteur

Ai, geen oorontsteking, geen idee wat dan wel, dus volhouen maar. Arm ventje, en arme mama ook want ik wil slaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaapen…?

J's blaasontsteking dreigt terug te komen; morgen weer zakje plakken en op naar het lab van het ziekenhuis, want rara weke bacterie is het dan, die resistent is voor Amoxicilline? Grrr…]Donderdag het WKZ, welja, waarom ook niet?

Inmiddels ook manlief weer thuis, die was na 3 uur werken weer terug en heeft maar vast vervanging geregeld voor de komene dagen, hangt als een krantje op de bank.

Aiaiaiaiii…. Mama's mogen niet instorten he? Dus ik hou nog even vol met snot, spierpijn, 'verbrand' vel en koorts… Zucht…

Ach gossie, had vorige week bij de HEMA een boek in de vorm van een zaag en een in de vorm van een hamer gescoord van Bob de Bouwer, jawel, en en boek over kleuren.
    Helemaal leip zijn ze d'r van! Dus vanmiddag na de dokter efe langs Bart S. gegaan, twee deeveedeetjes gescoord, en verdomd ze vinden het helemaal te gek! Met hun helmpje op hun hoofd en bout & moer in de hand, wat een geweldig gezicht…

De tijd van koddig en lief is voorbij, ze krijgen echt een eigen smak, een duidelijk gevoel voo rhumor, worden steeds zelfstandiger en leren op eigen houtje van alles er bij.

Hoe zwaar soms ook, ik vind het geweldig!!!

Toedels, Ellen

PS: ik voel me momenteel een 'tikkie' alleen hier? Trudy, helleeeeep??? :-))

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct