Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

662597 Natte Mouwen

• Auteur

Tjeempie, ik heb helegaar natte mouwtjes van het plonzen in de bak lego. We hebben nu wel meer dan 250 stukjes dus ze kunnen een eind heen bouwen, ook een paar lego race auto's.
    Ja, Ellen, die bob de B. is ook hier altijd een aanrader. Jo heeft de helm en de hamer ook, de hamer uiteraard inmiddels veilig opgeborgen, zie ook het verhaal over de gordijnen….., wij hebben inmiddels ca. 5 dvd's van Bob en consorten. Ook Brum vinden ze leuk, 2 dvd's, monsters en co, frank en frey, ook een enorm sukses, ook goed voor de emoties, en teigetjes film en knorretjes film, ook leuk. Hier gaan we elke dag tijdens mijn kooksessie een half uurtje buizen. Ze zijn nogal druk van zichzelf, niet hyper, maar lekker druistig, dus een half uurtje voor het eten buizen kan geen kwaad. De baard gaat de goede kant op, alleen ik heb een vervangende fysio die erg diep gaat, en aangezien mijn nek naar de kl*te is, zit erg vast, veel koorden enzo, en de schouders niet veel beter, was het een aangename (not) sessie.
    Nou Ellen, zover ikke, nu even Will & Grace, dinsdag is mijn tv avondje, lekker hangen voor leuke tv, dus ik ga weer even pleite, kijk straks nog even of er nog iemand is geweest.
    Laterrrr!

Trudy

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct