Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

662598 Ha

• Auteur

Hoi,

Ik stond me vanmiddag weer te verbazen:
    ik was met Noa en Julia zoals bijna elke dag een rondje aan het lopen, zie ik een jongentje van het andere blok huizen op zijn driewielertje aancrossen, nu weet ik dat dat knaapje ook rond de 2,5jaar is, dus ik bleef al kijken ofdat ik zijn moeder zag aankomen maar al wie er kwam geen moeder, crosst dat kind de straat over zonder te kijken ofdat er auto's aankomen, zie ik zijn broertje bij hun voordeur staan, mams doet open en roept wat waarop broerlief (rond de 4jaar) en het knaapje van 2,5 de gang richting speeltuin in een andere straat zetten, hup de straat weer over, het kleine mannetje reed volgens broerlief verkeerd dus die riep wat en daar gingen ze hoor, ……
    nou mijn broek zakte nog net niet af, je kunt een kind van 4 toch niet de verantwoording geven over een broertje van 2,5jaar of ben ik nu niet wijs??????
    Volgens mij als Julia en Noa 4jaar zijn mogen ze nog niet aan de voorkant bij de auto's spelen hahaha.

Maar goed zo zie je maar weer dat iedereen zijn kinderen anders opvoedt.
    verder even niets dus groetjes Angelina

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct