Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

662599 Smarties

• Auteur

nog even heel snel voordat GTST begint.

Julia had vanmiddag bijna een ontdekking, hee je kan de smarties ook in je neus stoppen (de mini mini smarties, bekend bij jullie?) dus ik zeg tegen haar,…dat doen we dus niet hé, dan kunnen we gelijk naar de dokter toe om het uit je neus te laten halen,….
    en als julia maar even denkt dat er iemand pijn heeft roept zei al van verre "ziekenhuis slapen"????
    nee ik maak mijn kiddies niet onnodig bang hoor maar ze zijn soms nogal wild en dan zeg ik vaak als jullie van de leuning van de bank vallen moet je naar het ZH hoor en mag je daar blijven slapen, dus niet doen dus want het is niet zo leuk daar,……

Noa die zag dus dat Julia dat met die smarties deed, dus haar zal ik extra in de gaten houden, gewoon omdat zij erg impulsief is en niet echt luistert naar wat mams te vertellen heeft, ja op dat gebied is Juul echt de "grote zus".

Oja en ook zo leuk, Noa moest tussen de middag niezen, hoor je Juul er achteraan "gezondheid"(op haar manier dan hoor Hhaha).

Nou doeg Angelina

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct