Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

662600 Smarties

• Auteur

Ja kind, die dingen zijn heerlijk, maar mijnes krijgen nog geen snoep, zolang ik het kan vermijden doe ik dat. Ze hebben het niet nodig, en zolang je het ze niet aanbiedt is er niets aan de hand. Hier krijgen ze 's morgens 200 ml melk met 5 scheppen bambix, daarna een cracker (waterding) met smeerkaas, dan rond 10 uur een beker sterk verdunde limonade met een fruitstuk, een hele welteverstaan, en dan om het middaguur boterhammen met worst, kaas of chocopasta, dat dan weer wel, of vruchtenhagel. 's Middags wederom limo maar dan met koekje, en later een avondmaal met toetje, en na het douchen nog 160 ml melk. That's it.
    Op feestjes mogen ze iets meer maar verder ben ik superbitch :-)). ze weten niet beter snappie. Ze kunnen nog lang genoeg snaaien. Maar goed, wat ieder doet moet ie zelf weten, maar die van mij stoppen dus geen smarties in de neus, maar ja, genoeg andere mogelijkheden hoor.
    Ik heb net een kleine 15 artikelen op marktplaats gezet, wil weer ruimen, ben zelf ook op zoek naar spijkerbroeken dus knal ik die van hun die te klein zijn er ook maar op. Kan ik misschien weer wat terug verdienen. heb een Artoni broek en een Esprit broek voor madam gescoord en 2 broeken voor Jo. Geinig toch? Voor weinig dus hopmaarweer.

Ga nu slapen ben zwaar overtijd door dat marktplaats gedoe, ben waarschijnlijk een beetje hyper inmiddels dat blijkt wel uit dit gezwam, ben benieuwd of ik kan slapen en ellen waar ben jij nou eigenlijk, ik jou redden ben je weer pleite rare. Maar goed, ook jij hebt recht op rust. Heb je vannacht een beetje kunnen slapen? Ik hoop het maar anders ga je er nog onderdoor. Sterkte, en hopelijk is Marco iets herstellende.
    Sjak waar zijt gij? Eva zet m op he, we blijven duimen.
    En Cis, leuk dat Idols gedoe, ga nog eens ermee aan de gang, had van de week geen tijd genoeg dus misschien komend weekend, dan hoef ik ook maar drie bezoeken af te leggen, mijn huishouden schoon op te leveren en boodschappen te doen enzo. Moe? Welnee. Hopelijk komt werksterlief vrijdag hahahahahahahahah
    Welterusten

Trudy

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct