Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

662602 Werkende Vrouw

• Auteur

Hallo dan klessebessen, hier is de Zjak, weer terug van weg geweest. Onder een rustgevend achtergrond gesnurk van man lief rammel ik dan op verzoek ook nog maar even wat op het forum. Kijk,ik als werkende vrouw ben natuurlijk op de woensdag vollidig legaal afwezig aan eht zijn, met natuurlijk een sterk verlangen naar de vrijheid die komen gaat! Vanmorgen bleken de 2 steun pilaren van het bedrijf me in de steek te hebben gelaten (resp. ziek en vrij) en moest ik de tent runnen met een andere half bakken parttimer die net als ik een kindje heeft en niet al te veel antwoorden kan geven op trouwjurken vragen, heel fijn. Een bekende Nederlander die haar jurk kwam afpassen en we met alle aandacht moesten omringen (kan je maar beter te vriend houden, 3 verkopen die gruwelijk uitliepen en er dus 3 andere bruiden met hun gevolg zaten te shaken om geholpen te worden, een ploeg van 7 Iranieers die binnen kwamen rennen en maar niet begrepen dat we uitsluitend op afspraak werken, en een printer die er geen zin meer in had. We hebben dus wederom een ren-de poten-uit-je-lijf dag gehad en ons hoofd had alleen nog maar behoefte aan Alt-Control_Delete! Helaas, harde schijf crashte uit zich zelf, hihi. De bedrijfsleidster was dus ziek (werkt 6 dagen in de week, da's ook niet fris) en weet je wat ze heeft? HaRTKLOPPING!!! 29 jaar, dank u wel voor de fijne baan!!!! Later in de middag ging het nog slechter met haar en is ze vrijwillig naar het ziekenhuis gegaan en wordt nu 24 gemonitored. Kijk, daarom stop ik er dus mee! Echt, ik hou van hard werken, geen probleem, maar deze baan houdt geen mens vol! Ook niet als je struisvogel speelt! Je lichaam grijpt dan dus gewoon in, bizar he? Wederom een bevestiging dat ik de juiste beslissing heb genomen. Misschien in een and baan dat het wel te mixen was, maar niet hier. Gekkenhuis.
    Toen nog met een vriendin naar het theater, maar ook dat viel tegen. Met haar leker gebept, dat was wel okay (ondertussen graaiend in een bakje bitterballen, wat wil je nog meer?)

Ellen, ik hoop echt dat je eerdaags eens kan gaan melden dat je kindertjes klachten vrij zijn, dat mag nu toch wel eens een keertje? Beterschap, voor jullie alle 4. Enne, een zieke man thuis…weer een hele nieuwe dementie van jullie relatie, haha! Is ie lastig???
    Smarties in de neus??? Tja…hoort ook bij groter groeien. Knikkers in oren, schijnt ook een populaire te zijn. God weet wat ons nog te wachten staat!
    Marjolein kwam me dus ophalen thuis, S&N waren net uit bad, komt Sem poedeltje naakt naar beneden rennen, vliegt Marjolein in de armen en vraagt aan mij of ik zijn snaveltje tevoorschijn kan halen om aan haar te laten zien. Tja…
    De jognes slapen tegenwoordig met het licht aan, klonk er gisteravond opeens een paniek gegil uit de slaapkamer! Nou had Noah recentelijk over een slang gedroomd en zoiets verwachte ik weer eigenlijk. Nee, het was veel erger, er liep nu een echt beest op zijn bed! Een zwar soort kevertje!!!! Wat een angst op dat kleine bekkie! Zo was ik weer de held van de dag want ik heb hem weggehaald. Daar had ie het vandaag nog over!
    Lekker Trudy om even weer wat dozen leeg te verkopen. Maar merkloze kleding, daar is een beduidend slechtere markt voor he? Eager Beaver boeken gaan als pap, daar is de restwaarde niet gering van! Vind het toch wel moeilijk hoor om een goeie prijs te bepalen voor wat je te koop aan bied. Ik reken toch snel terug wat ik er voor betaald heb, en als er dan 1,75 voor een merkloos broekje wordt geboden kan ik daar niet echt enthousiast op in gaan. Wat vraag jij?
    Lego via internet, hmm, dat is ook een idee!

Ga nu pitten,
    Trust,
    Zjak

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct