Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

662604 Internet

• Auteur

Tjemig, Ellen, hopelijk gaan ze nu wederom aktie ondernemen, maar nu is het iets anders als toen met de reflux toch? Dat is toch ook nog niet over? Is zijn immuunsysteem een beetje in orde of is dat moeilijk na te gaan? Wat kan zoiets nou toch zijn he, je zou er niet goed van worden. Je wordt er zelf ook zo iebelig van. Ik merk aan mezelf dat ik bloednerveus word als er iets met ze is, dan moet jij zo ongeveer overspannen zijn, hoewel er misschien een vaag gevoel van gewenning zal plaatsvinden, zal het nooit echt wennen. Hopelijk komt er nu wel iets uit, of in ieder geval een onderzoekserie.
    Sjak, groot gelijk dat je met deze baan stopt. Ik zit zelf 9 uur per week aan de receptie bij een groot bedrijf, dinsdagmorgen 4 uur, donderdagmiddag 5 uur en op vrijdag als bonus 7 uur op de postkamer van hetzelfde bedrijf. Dat is echt leuk. De receptie is relaxen, lekker de margriet en libelle, en niet te vergeten de opzij mee, en op vrijdag dolle pret met een paar hele toffe collega's. Kijk, dan is werken leuk. Niet als je er hartkloppingen van krijgt. Ikzelf moet er niet aan denken om fulltime thuis te zitten, daarvoor heb ik te weinig geduld met de spookjes dus voor mij is werk ontspanning, maar dat kan ook met zo'n baan.

Internet: de Lego, ik had al wel wat maar nu gaan ze echt bouwen (ik ook overigens) en was het wat weinig. Dus op Marktplaats heb ik een pakket Lego gescoord van 80 stenen en een paar auto's en poppetjes voor 20 euro ex porto. Lijkt duur, maar een emmer met een steentje of 25 is 14,99 euro, dus dan zou ik 3 emmers moeten kopen, en dan heb ik nog geen raceauto en poezenkop en televisie etc. en dan zit je weer met van die emmers….
    De kleding: ik verkoop alleen de kleding die echt nog knap zijn en meestal merk. Maar ik heb ook een aantal Zeeman setjes en Hans Textiel setjes verkocht, weliswaar voor 2 of 3 euro, maar dan had ik er zelf misschien 6 voor betaald, dus dat vind ik dan prima in orde. Heb inmiddels een Esprit spijkerbroek verkocht voor 12 euro incl. porto, de rest hoop ik ook kwijt te raken maar dat zal wel niet. Heb de prijzen niet al te scherp gedaan, wel incl. porto dan klinkt het denk ik beter. Maar ja, evenzogoed heb ik nog 2 koffers vol kleding staan. Ga nu proberen af en toe wat merkgoed eruit te pikken en op Marktplaats te zetten, wie weet.

De krentenbaard is zo goed als weg dus geen gezeur morgen op het kinderdagverblijf.

Heeft 1 van jullie ervaring met Club Med? Heb de zomergids van ze gehaald, had via hunzelf al de mini gids, maar dat zag er zo leuk uit dat ik de grote wilde. Er staan zulke leuke dingen in. Met petit kids club, da's handig! Maar voor 7 dagen ben je dan in mei voor een volwassene 825 euro kwijt en voor kinderen van 2 tot 3 jaar 447 euro, en dan nog 210 euro voor kinderopvang per kind. Maarrrrr, dan heb je wel all in, dus eten en drinken, je vlucht niet te vergeten, je kunt kuurtjes doen, dagelijks fittness, aquagym, waterpolo, sauna, cursus Zen, salsa les, artistieke workshops, zelfs bridgen, duiken, nou ja noem maar op. Ik moet zeggen, ik ben onder de indruk. Het lijkt me zalig, decadent ook, maar je kunt dan dus wel echt uitrusten. Als je kinderen het maar leuk vinden natuurlijk, dan zijn zij onder dak, proffesionele begeleiding, met eten erbij, allerlei leuke dingen doen, en pa en ma hebben echt rust. Maar….., kan ik dat?
    Iemand?

Ga nu een kopje koffie maken, word ik misschien nog wat fitter.

Ellen, hoe was je nacht en hoe laat moet je naar het ziekenhuis? Sterkte!!

Doei, Trudy

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct