Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

662605 Vakantie

• Auteur

Trudy, in hakend op je vakantie vragen kan ik je alleenmaar uit 'eigen werk' vertellen. Vorig jaar hebben wijons ook tepletter gezocht naar een all-inclusive hotel, met zwembad, aan het strand, familiekamer (samen op een kamer lijkt me geen optie, zij liggen om 20.00 uur en dan zou ik op mijn tenen moeten sluipen of zo? Een familiekamer was voor ons een 1e vereiste, en nog steeds!) en een miniclub v.a. 3 jaar. Nou, die combi was moeilijk te vinden enne, oja, het moest ook nog betaalbaar zijn! Wij hebben toen de Magic life formule gevonden (www.magiclife.com)en dat is ons uitstekend bevallen. Okay, Tunesie was een wat ongelukkige keuze, maar we gaan dit jaar met de zelfde formule naar Turkije. Maar, van heel mijn prioriteiten lijstje bleef in de praktijk niet zo veel over. Strand vonden ze helemaal niks en de miniclub ook al niet! Hel leek ons ook zo geweldig, de kinderen onder begeleiding lekker knutselen en spelen met andere kindjes maar de praktijk bleek heel anders. Juf Claudia vonden ze op afstand helemaal geweldig, maar van dichtbij was het een ander verhaal. De enige behoefte die onze jognens hadden was het zwembad, iedere dag weer. Lekker overzichtelijk voor hun, maar ook voor ons. All inclusive is geweldig, vooral met kinderen. Ieder jaar op vakantie is het eten een ramp. Nu snaaien ze de hele dag door zo links en recht wel wat en veranderen mijn kindertjes in 2 weken niet in magere scharminkels. De vliegreis is jaarlijks ook weer een belevenis. Op welke onmogelijke tijd we ook vliegen, de jognens zijn kaar wakker en hebben in de plane maar een doel; zo vaak mogelijk heen en weer rennen en zorgen dat er NIEMAND in dat hele vliegtuig in slaap valt!!!! Ja, da's minder. Ik hoop dat het dit jaar wat relaxter gaat en ze snappen dat je in een vliegert gewoon op je stoel moet blijven zitten. Toestand!
    (Noah loopt nu op mijn naaldhaklaarzen door de gang, haha, konden jullie dit spectakel maar zien!)
    Club Med is hartstikke leuk, maar wij vinden het echt te duur!
    Nou, succes er mee, ik hoor wel wat het gaat worden.

Toedels,
    Zjak

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct