Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

662606

• Auteur

Ellen, hoe is het?????

De Carbone-broeken klinken fantastisch, ikzelf vind de broeken erggg prijzig, ben dus ook blij dat ik van mijn schoonzus de carbone-collectie krijg die van haar dochtertje is geweest, heb van de week wel via een web-winkeltje voor ieder een carbone topje gekocht á 11 euro nog wel prijzig maar gewoon een iets grotere maat genomen in de hoop dat ze het dan volgend jaar ook weer aan kunnen.

Oeps zjak, nee op hartkloppingen zit je echt niet te wachten.

Trudy de all-in vakantie klinkt goddelijk maar ik weet ook niet ofdat dat bij ons zal werken, ikzelf ben zo'n muts die vind dat ik op vakantie lekker iets met z'n 4-en moet blijven doen hahahaha,

was van de week in een sportschool (iets wat we willen gaan doen als de ladies naar de psz gaan) en daar kun je dus je kiddies droppen voor 1,80 per ochtend, zodat jij lekker kunt sporten, sauna-en, zonnebanken,……en dat klonk al lekker in mijn oren maar ja ze moeten het natuurlijk wel willen.

Oeps er huilt er eentje, groetjes Angelina

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct