Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

662612 Picture This

• Auteur

Eigenlijk zit ik en de startblokken om op 1 oor te gaan, maar een noodkreet als die van Trudy kan ik natuurlijk niet negeren!!!
    Zit je goed?
    Proloog; mijn kinderen hebben altijd al iets gehad met plassen. Ons eerste (en enige, hihi) forumuitje…de kennismaking was nog maar koud begonnen of die 2 bengels haddende enige plas in de wijde omtrek ontdekt en stonden daar heerlijk in te dansen. Ellen heeft daar wat smakelijke foto's van geknipt terwijl deze overspannen moeder ze uit de plas probeerde te vissen! Een uitvergroting van deze waterdans hangt aan mijn 'wall of fame'. Chronologisch weet ik het niet meer, maar op een regenachtige dag haalde ik mijn krost vande creche en op het schoolplaintje was wegens hevige regenval een plas van 5×5 ontstaan. Noah rende er in volle vaart in (leuk!) en ik bedacht me geen tel en hoopte de schade te bepereken door hem er onmiddelijk weer uit te sleuren. Dat leverde mij een paar natte sokken op, Noah struikelde (ach, wanneer niet?) en lag languit in de plas. Draaide zich nog eens doodleuk om en Sem zag er de aardigheid wel van in en nam een snoekduik en ging er languit naast liggen zwemmen. De juffies stondente bulderen voor het raam en een ieder die het schouwspel had gemist was nu wel geallarmeerd door deze lachsalvo's zodat ze allen mee konden grijnzen toenik met 2 soaking peuters het schoolpein afdroop (omhet nog maar even spreekwoordelijk te houden :-(( )
    Wel nu, 5 februari 2004, een aanvulling op de plas anecdotes;
    Vandaag even wat boodschapjes gedaan, frisse neus gehaald en dus lekker te voet de paden op en de lanen in. Op ons HEEEEEEEEEEEEELE winkelcentrum lag 1, ja, u leest het goed, EEN plasjje van pak um beet…30 cm breed. Noah (wie anders?) vond het echt heel belangrijk om die plas te passeren met een voet aan weerszijde des plaszs.
    Jawel, hij strukelt (waar ken ik dat ook al weer van?), valt achterwaards, op zijn heerlijke beluierde kontje…ja, natuurlijk…IN DE PLAS!!!, die niet alleen 30 cm breed was maar ook 30 cm DIEP!!!! Die luiers absorberen prima!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Enig idee hoe dat er uit ziet????

O, Trui, ik lees net dat je al bent gaan pitten. Nou, dan wens ik je een fijne dag toe, ik weet zeker dat ie met een glimlach rond je mond moet zijn begonnen als je inderdaad in de vroege morgen dit verhaal je huiskamer krijgt binnen geschoven!!!

Op z'n Vlaaridngs; TEEEEEEEEEEERINGGGGGGGGGGGGGGGGGG!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct