Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

662619

• Auteur

Hoi,

Gisteren een nogal drukke dag gehad,…..

eerst de belastingen in orde gemaakt, nu alleen nog de privé-kilometers goed invullen en dan kan het digitaal verzonden worden.

daarna na opa en oma want oma was jarig geweest, dus ook weer druk, druk, druk,….

nog bij overgrootmoeder langs en toen weer richting Almere, onderweg bij La Place nog gegeten en dat ging best goed, de dames bleven in ieder geval op hun stoel zitten hahaha en het chocolade-ijstoetje met slagroom vonden ze helemaal geweldig en nee ze zaten niet tot achter hun oren onder de chocolade hahaha.

Van slapen kwam natuurlijk niets dus lagen ze om 20.30uur nog te beppen, toen wij om 21.45uur gingen kijken zagen we 2 uitgekleede kindjes in bed liggen ja ja de luiers waren ook afgedaan, dus snel een luierbroekje aan gefriemeld bij ze en maar door laten slapen, nu hoor ik ze weer beppen tegen zuslief en knuffels.

Mijn hemel Ellen wat een gewichten
    ;-), hier weegt Julia 12,7 en Noa 13,2, ach ieder kind heeft zijn/haar eigen bouw als ze er maar "gezond" eruit zien hahaha

hoop dat het droog blijft want dan kunnen we nog even naar buiten vandaag, als het vandaag net zo regent als gisteren dan gaat dat wel lukken (haha ik heb alleen 's morgens regen gezien en de rest van de dag was prachtig).

Nou groetjes en een fijne dag nog allemaal, doeg angelina

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct