Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

662622 Complot

• Auteur

Toen ik vrijdag thuis kwam (van een lange dag werken) lag de post (iets te) demonstratief op tafel. "Sjak, er is post voor je" zei Maurice. Nou, dan staat mijn signaleringssysteem al op scherp. Expres heb ik nog even gewacht met de post bekijken, maar toen kon ik mijn nieuwsgierigheid niet meer bedwingen. Een paar giro's en ja hoor, een brief. Tijdens het lezen was mij al onmiddellijk duidelijk dat er een vette grap met me werd uitgehaald en dat Maurice hier meer van af moest weten. (is niet de eerste keer dat hij me er op dergelijke manier bijlapt). Ik werd aangeschreven door de VVM (Vereniging van Moeders), die hadden een loting gehouden en ik was uitverkoren voor een "relax weekend in ontspannen ambiance". Moeder zijn is immers een zware taak en dat mag beloond worden, zo las ik in de brief. Zaterdagochtend om 09.00 uur moest ik me melden op perron 4 en aldaar zou ik verdere instructies ontvangen. Er moest een toilettas mee en wat lekker zittende kleding.
    Het rood steeg me naar de wangen en onderwierp Maurice aan een kruisverhoor. Die wist uiteraard van niks maar is een slecht acteur en wist duidelijk VEEL meer! Hoe moest dat nou? We haddeneen feest op de creche, hijmoest tennissen en zondag zou ik met mijn zus en de jognens gaan zwemmen! "geen zorgen, is allemaal geregeld". En wie er nog meer op perron 4 zouden staan, dat wist ie nou weer niet (DUHHHhh!)
    Afijn, na een onristige nacht, een rommelige ochtend werd ik dan afgeleverd op ROtterdam CS. En wie komt daar nog meer aanlopen, geheel verdwaast en net zo in de war als ik; Mandy (met man en kinderen). We kregen 4 enveloppen in onze handen gedrukt, een zoen en we werden de roltrap van perron 4 opgejaagd. Envelop 1 mochten we open maken waar 'de reis' op stond. Er zaten 2 tickets een eerste klas reis naar Antwerpen! (via Roosendaal) De trein kwam er aan en wij stapte in en na een paar minuten hingen de mannen al aan de telefoon. Wat bleek? WE ZATEN IN DE VERKEERDE TREIN! Ja, wisten wij veel? Deze trein ging naar Eindhoven, ook via Roosendaal. PANIEK! Dordrecht was het eerste station wat we tegen kwamen en daar zijn we er maar uit gegaan. De conducteur stelde ons gerust, over 10 minuten zou de trein naar Antwerpen hier ook stoppen! Pfttttttt…
    De volgende envelop was "verblijf" en dat bleek een Hotel te zijn, echt vlak bij het station. Super de luxe, een royale suite met 2 toiletten, 2 tv's een lederen bankstel, super grote badkamer met bad en aparte douche en een zalig bed. Ja, daar konden we ons wel uitstekend ontspannen. Allebei kregen we een rode roos en de rekening was reeds geregeld! Envelop "het vertier" vertelde dat we dat maar zelf moesten regelen, er waren immers genoeg winkels, haha! Er zaten zelfs een aantal getapte flappen bij! Zo ook de envelop "de innerlijke mens". Een platte grond waar goed te eten viel en een paar euro duiten. Wat een kerels hebben we toch!!!!
    Score; 1 spijkerbroek voor moi en verder hele leuke shirts voor de jongens en ook voor ieder een spijker broek, hoe kan het ook anders. Het was geweldig, verrukkelijk, ontspannen en weet ik veel wat nog meer. Lekker uit eten geweest, zondag morgen een super ontbijt gegeten, om 11.30 naar de film gegaan, wandelingetje stad gemaakt, gelunchd en om 16.28 zaten we weer in de trein naar huus.
    Gaaaaaaaaaaaf!
    Ja, ik bof.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct