Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Druuuuuuk…!

• Auteur

Oeps, Eef, gefeliciteerd? Enne,m nog twee dagen en dan ben je er even vanaf, knap dat je het zo kan plannen en dat het nog lukt ook. Wauw, droom ik van 🙂

NEE.
    Betsaan er dan ook andere woorden? Ach nee ik klaag niet, valt wel mee op get ogenblik, alleen zouhet leuk zijn als ze weer eens gingen slapen, het is weer zo ver. Zondag 1 verkeerd patatje erin en hoppekeeeeee….

Ai tis alweer waker. Dag slaapje, heb twee uur zitten bellen voor trouwgedoe (eergisteren Marco's complete outfit gescoord, moooooooooooi, hebbuh die man en UIT die zooi hihi!), met de neonatoloog, de kinderfyio en weetikweimeer. Pfffff… Zomemeteen een kennis/vriendin, nog van de pufclub, in afwacting van nr. 2 (komt in Mei), op bezoek met zoon Roy, even oud als M&J.
    Ik heb van de week geïnvesteerd in twee skippybalkangoeroestuiterdingen om op te zitten en dankzij de oren kletteren ze er niet vanaf, dat arme knulletje weet tsraks niet wat 'm overkomt??? :-)) Foto's volgen :-))

Oh, Sjak, wat een weekend & wat een vent!! Heeeeeeeeeerlijk!!

Uh-oh, tijd voor actie…

Toedels, Ellen

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct