Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

beterschap

• Auteur

Trudy; Getver, wat een narigheid met je aangezichtspijn! Mijn stiefoma had het ook (was nog te jong om me er in te verdiepen) en van haar weet ik dat het griezelig pijnlijk is en nagenoeg nieet te behandelen! Altans, toen, misschien nu wel? Hou je taai, echt heel rot voor je!
    Enne, Maurice delen? Ik lijk wel gek! Nee hoor, die hou ik helemaal lekker voor mezelf, haha!!!!
    Ellen, leuk gehad met de pufclub vriendin? Waarom geef je die arme schapen nou weer verboden voer??? Au mama au! Ik hoop dat er een dag komt dat ze 'normaal' worden. Heb je overigens het alternatieve circuit al eens bezocht??? Lijkt me toch ook geen slecht idee. Per saldo heeft de reguliere wetenschap ook niet veel uitkomst gebracht tot op heden!
    Beterschap voor ze, met een lekkere klapzoen!
    Eva; Knap hoor, dat je met 3 kids, een zieke man en een eendenfamilie (hoe is het daar trouwens mee?) nog tijd en energie vind om je op een examen te storten. Petje af.
    Ook maar hopen dat het met Henk binnen afzienbare tijd weer beter gaat.
    HEt nee van Dette tegenover de lolbroek THijs, misschien heft dat elkaar een beetje op? Fases ja, alleen als je midden in een fase zit ben je gewoon weg niet blij.
    Ik zit momenteel in een prettige fase. De jognens zijn druk ja, maar hanteerbaar. Nee en waarom is even neiet actueel, heora! Okay, Sem is wat eigenzinnig. Gelukkig is de corrigerende tik nog neit verboden, die pas ik dan ook met regelmaat toe! Als die gozer het ook in zijn kop heeft! Die minister die dit verzonnen heeft is hoogst waarschijnlijk zelf kinderloos, wat een rariteitenkabinet! Natuurlijk mag je je kinderen niet mishandelen, ook geen volwassenen overigens! Dat weet iedereen toch? Pakt de politie je straks op als je een tik op de vingers geeft? (na de rook-politie krijg je straks ook de tik-kit, het moet niet gekker worden!)
    En Thijs de wizzkid, wauw! Zo zie je maar, ieder zijn talenten! Hoe gaat het trouwens met zijn spraak?
    Ik heb net ook mijn autostoeltjes verkocht, dat ging gemakkelijk zeg! Kleren gaan ook lekker, dat ruimt weer aardig op.
    Weet je dat ik voor zomer/voorjaar zo goed als klaar ben? Met mijn vooruit ziende blik heb ik in de uitverkoop mijn slag geslagen en dus kan ik ze bij wat mooier weer in de nieuwe al heel lang op zolder opgeslagen collectie hijsen. Veel van vorig jaar trouwens wat nog past en ook dat is natuurlijk mooi meegenomen.
    Schoenen natuurlijk niet, en zo kan ik toch nog een stukje koopdrift bevredigen!

Ga nog even kijken of er nog bieders zijn.

Toedels,
    Zjak

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct