Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

…..

• Auteur

Trudy, sterkte hoor, hopelijk heb je er nu minder tot geen last meer van.

Eva succes hoor, we blijven duimen voor je en oeps nog gefeliciteerd met je huwlijksdag.

Zjak, ook hier heb ik de voorjaar/zomercollectie klaarliggen haha als het goed is komt er vandaag voor ieder nog een Carbone-topje binnen (besteld via mijn vaste webwinkeltje) en dan ga ik stoppen met kopen want volgens mij kunnen ze nog veel van vorig jaar aan en aangezien ik toen nog veel in de uitverkoop had gekocht (rokjes, jurkjes, korte broeken,…en hele leuke witte spijkerjasjes)moet de collectie toch klaar zijn hahaha op inderdaad schoenen na dat wordt dus nog shoppen voor nette stevige stappers en psz stappers haha ohh en nog een bikinibroekje voor ieder wel zo leuk 2 setjes.

Ellen nog geen vorderingen op trouwgebied, wachten wachten wachten grrrrr
    en een verkeerd vallennd patatje ohhh tja soms moet je gewoon proberen ofdat het al kan, dacht bij Noa altijd dat ze uitslag kreeg van bananen nou mijn meisje eet bananen bij de fleet dus dat is blijkbaar ook weer over.

Francisca, druk, druk, druk,….verder nog op zoek naar werk of wil het niet zo lukken????

Nou ik ga douchen en mijn dames uit bed toveren ja ze zijn erg vroeg wakker vandaag,….grrr haha

fijne dag allemaal,
    groetjes Angelina en co.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct