Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Van alles

• Auteur

Ai, Trudy, ik leef mee, hang on in there….!
    Angelina: bij de HEME zijn deze week de bikinietjes en zo voor 8 euro in de aanieding? Errug leuk?

Trouwleed: ach ja de papieren… Bijna alles geregeld, nou de datum nog hihi 🙂 Amnbtenaren genoeg, de locatie is ruim bschikbaar, zal alemaal wel goed komen, maar o wat een ergernis…

Kleding voor iedereen op orde, ringen in de maak, corsages (tijgertjes!) en de rest van die zooi op orde, kan het binnen 10 dagen regelen, alleen die papieieieieieieieieren…?!!? Grrrr :-))

KIds zijn OK, ovenfrites werkt beter blijkt, vinden ze ook errug lekker, zal weer eens wat foto's uitzoeken. De ene slaap iverdag begint lengte te krijgen vannacht werd er zowaar weer geslapen, kortom er is hoop :-))

Verder wat te melden? Nee niet echt. Op de en of andere manier ligt er een mega-lijst met klusjes de gedaan moeten worden en elke dag kom ik er weeeeer niet aan toe? Bekend? Eva, vertel me je geheim! Oh, meid, suc6 morgen!!

Toedels,

Ellen & Co

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct