Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

:-)

• Auteur

Julia was vanmorgen met een rollenspel bezig hahaha,…..ze had pop in de poppenkinderstoel gezet en een bordje pap voor de pop erbij en wat denken jullie gooit de pop zomaar zonder reden het bordje pap om,…..dus de pop moest op de gang en als je wist wat je fout hebt gedaan mag je terugkomen hahahaha hoezo zie je je opvoeding terugkomen.

gisteravond ondergoed gescoord, 1 setje bij de Hema (maar daar zijn altijd of de broekjes of de bijpassende hemdjes op,grrrrrrrrr) dus toen naar H&M en daar hebben ze toch leuk ondergoed zeg en weet je het is een setje wat je koopt dus hemdje en broekje bij elkaar nou helemaal top dus, nu maar hopen dat dit ondergoed niet krimpt (had eerst van Hans textiel maar ik weet niet hoe het kan maar het is nu te kort en nee niet omdat mijn dames zijn gegroeid is het te kort hahaha, ik stop het niet in de droger en was alleen op 30/40 graden rara).

Eva ik duim vandaag voor je hoor.

Verder even niets dus groetjes Angelina

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct