Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

kids en buien

• Auteur

Ohhhh Ellen zucht ik leef met je mee (heb je daar wat aan!!!!)

Ook hier is vanmiddag de deur nog net niet uit zijn sponning gevallen, ja ook als ik het helemaal gehad heb en ze al de heleeeeeeeeeeeeeeee dag gecorrigeerd heb maar juul gaat haar zus toch met een poppenbuggy te lijf dan gaat het kind op de gang en sla ik de deur met een loeiharde knal dicht ja mama is boos grrrrrrrrrrr ik zou me wel willen beheersen maar het lucht wel op en ach je kunt dan beter het op de deur gemunt hebben en niet op je kind (ookal zou ik ze nooit kunnen slaan hoor dat hoort helemaal niet bij me en is ook niet iets wat in me opkomt).

tja advies ehhhh solly/orry (zouden juul en noa zeggen) weet wel dat ik als Ed vakantie heeft gehad alles zo snel mogelijk weer in het gareel heb inderdaad duf en suf en geen spannende dingen maar lekker saai en huiselijk, gewoon om de dames weer een beetje af te laten kicken van lang leve de lol, zo ben ik wel een mama die haar kids altijd op tijd in bed wil hebben hier gebeurt het dan ook nooit dat ze 's avonds nog naar feestjes en familie gaan jammer maar ik hecht waarde aan de bedtijd inderdaad dus die regelmaat.

Huilen,…..als ik al een aantal keer heb gesproken over waarom ze zo moeten huilen en ik ben dan al meerdere malen hun kamertje in gegaan en ze blijven dan nog huilen tja dan is het jammer en heb ik ook geen oplossing voor het probleem dat ze misschien hebben, meestal is het boosheid dat ze naar bed moeten omdat ze het net zo "gezellig" vinden (haha ja het gebeurt dan ook altijd als er visite bij ons is realiseer ik me ineens).

Ellen ik hoop dat deze boze-fase snel voorbij is meid,….

Nou fijn weekend allemaal en wees morgen een extra beetje lief tegen elkaar, groetjes Angelina

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct