Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

kiuds

• Auteur

Eva, een pluim op je hoed (hoe toepasselijk, hihi) errug goed hoor!!!!
    EIgen zaakie beginnen???

En dan de buien van de 2 jarige…
    Dat bedoel ik nou, ben ik even blij dat ze 3 zijn! Nogsteeds geen feesie hoor, maar er valt beter mee te praten en onredelijkheid kanje nu ombuigen. Ik sluit me bij Trudy aan, niet alles is te verklaren! Onderga het, tel tot 100 en hoo dat ze snel 3 zijn.

Alhoewel, dan komt de volgende fase er aan, en die is ook soms niet mals; angst.
    Zo slaapt Max (van vriendin) al 2 weken in haar bed, geheel tegen haar principes in. Die is sinds de jaarwisseling van alles bang, en momenteel is het de wind. Laat het nou al 2 weken stormen 's nachts, hij slaapt op zolder dus extra gehorig. Sem zag gister om 01.30 beesies op de muur lopen. Alle begrip, uitleggen, verjagen, drinken, praten, kroelen, de hele santemekraam. Maat toen ie het voor de 21ste keer op een brullen zetten had ik het zo ongeveer toch wel gehad! Tja, en wat doe je dan? Ook aanmijn geduld komt een eind, en aan die van Maurice ook en die heeft veel meer in huis wat dat betreft dan ik! Gek genoeg bleek uiteindelijk bestraffend toespreken WEL te werken. Pedagogisch mischien onverantwoord, kan wel wezen, maar pasklare antwoorden zijn er ook neit en het is toch een uitgesproken slaap tijd, niet waar? Daarbij maakt ie z'n broer wakker en hebben we dubbel gebrul om niks. De antwoorden zijn niet altijd grijpbaar, was het maar zo. Het was ook wel koddig hoor. Ik heb hem aan de muur alten voelen, het stipje dat hij zag was bijvoorbeeld een vlekje en geen beest. ja, dat snapte hij. Maar, hij ging dan liggen maar dan wel verstopt (zei hij). Enzo kroop hij tot aan zijn kruin ondr de dekens en wenste me vanuit daar welterusten. Haha, de komiek. Zie ik niks, dan is het er niet. Mijn voorstel om dan het lichtje uit te doen was ook niet okay. Nee, meneer moest onder de dekens liggen, gniffel. Het was echt komisch op zich. En na 21 keer dus irritant. Ik heb hem niks van mijn lachen laten merken hoor anders wordt het weer een spelletje. Jaja, het opvoeden is begonnen. Zo was ik net opeens een "stom mens". HUH?????
    Dat wordt beloond met een preek en bij herhaling trap zitten. Pffffff…intensief hoor.
    Aan vrijdag de 13e kan het niet gelegen hebben, ik was immers jarig. (rub it in…)Lekker een dag met mijn lief in de sauna liggen bakken. Als herboren kwamen we terug maar daar heeft Sem dus een abrubt eind aan gemaakt met zijn nachtelijke escapades.
    Vanmorgen waren ze dan ookniet te genieten en hadden om alles ruzie (slaaaaaaaaaaaaappppppppp). naar bed was neit nodig vonden ze, dus dan maar hops, de auto in. We waren nog neit de straat uit of ze sliepen. Vlak daar voor kwam er een koper voor de auto stoeltjes en daar waren ze helemaal pissig over dat die weg gingen. Hoe leg je ze dat nou weer in alle redelijkehid uit? Niks was meer redelijk, ze waren gewoon niet te genieten! En logisch.
    Nu zijn ze weer normaal, haha!
    Roepen nu om mijn gezelschap dus ik nok.

Toedels,
    Zjak

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct