Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Pfieuw :-)

• Auteur

Oooo shit, Sjakkie…

GEFELICITEEEEEEEERD!!!
    Mens, hebik een verjaardagskalender hangen, kijk ik er niet op, schaam schaam, o wat ben ik een rund….:-( Blij dat je een leuke dag hebt gehad! Vertel eens wat meer?

Heeee, Eva, gefeliciteerd! Meid wat zul je trots zijn!

En verder: dankdankdank voor de morele steun. Na een urenlange huilbui gisteravond bij manlief op schoot (god wat is dat toch heerlijk zo'n man die het snapt, het ziet gebeuren en me niet veroordeelt) ben ik aardig opgeknapt en heb ik ze weer op en rijtje. Wat aan de kids meteen te merken is. Hoezo wisselwerking…

Deuren open: kan hier ook de klinken weer terugzetten. Ze kunnen er bij, en hebben het verschijnsel Opstapje ontdekt & omarmd, oeps! Dat is dan wer het voordeel van een flat, inpandig geen trappen, maar sja, ook hier overal haakjes op voorraadkastdeuren, toiletdeur (mjammie zo'n glorixblok), slaapkamerdeur-met-kier (poes kan vluchten maar M&J kunnen er niet achteraan, scheelt een hoop nagels) etc. Maar die galerij… En dat open trappenhuis bij de lift… En die doodenge brandtrap, natuurlijk vrij toegankelijk, waar ik pal naast zit, brrrrrr.

Maar we hebben wel een erg leuk huis gezien… Veel te duur voor ons maar mijn moeder (die heeft het gespot nota bene…) wil met alle geweld bijspringen, wil voor haar kleinkinderen kunnen doen wat ze voor mijn zus en mij nooit kon doen, en aangezien ze out-of-the-blue sinds het overlijden van mijn vader ineens een weduwen pensioen blijkt te hebben van een modaal inkomen, naast waar ze zelf al gewoon van leefde… Afijn, we kunnen ons geluk niet op. Geen idee of het allemaal gaat lukken, volgens de makelaar hebben ze hast, staat al bijna een jaar te koop (waarom???), maar het perspectief dat er een eind komt aan galerijen waar babietjes vanaf kletteren en zo en al het andere gedoe hier…??

Url: zie http://www.digimmo.nl/item.asp?ProvincieSelect=8&ArtikelID=176800#

Arme M&J, hup nog een verhuizing eroverheen, welja… Nou ja, het zijn positieve veranderingen waar ze heel erg blij mee zijn, dat is hee duidelijk. Ach, kom tijd komt raad, inderdaad Sjak, op een dag worden ze drie?

En nu al kan ik merken dat ik ze veel meer kan uitleggen, dat alles langer blijft hangen, ze zelf dingen in een context plaatsen. En dat helpt. Nou die driftbuien nog 🙂 Nouja, het ergste is voorbij…?

Toedels, Ellen

PS: Angelina, dank je wel voor je lieve kaartje!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct