Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

optrekje

• Auteur

Mwaahhh,

Leuk optrekje wel Ellen! Ziet er erg interessant uit. Je bent slim genoeg om te weten of jullie het je kunnen permiteren, met of zonder hulp van mams. Maar wel fijn zo'n moeder. Beter uit een warme hand dan een koude moet je maar denken.

Wij zijn vanmiddag bij trendhopper en beter bed geweest om te kijken naar bedden voor de spookjes. We hebben van Flexa leuke bedden gezien, starten met een gewoon laag bed met rondom twee planken, uitgezonderd een stuk waar later een trapje komt, en wanneer ik denk dat het kan, wordt het een halfhoogslaper, kunnen we er doeken bij kopen, voor een tent eronder, kost niks (70 euro!!!!), dus het gaat in onderdelen. Hij kan dus drie standen want hij kan ook nog tot hoogslaper omgetoverd, dan kun je een hogere trap nemen en je kunt er een meisjes of jongensburo onder zetten, recht of dwars, al naar gelang de beschikbare ruimte. Je hebt m in stevig grenen, buigt niet door, en in white wash grenen. Kijk, je hebt dan dus wel iets voor jaaaaren. Ik heb noch de zin, noch de centen om om de vijf/zes jaar een nieuw bed te kopen. Als het goed is kan dit een jaar of 15 of langer mee, ik moet alleen om de paar jaar, indien nodig (door gewichtstoename aanpassen van het type matras) een nieuw matras kopen. Strak plan toch? Ik vond het wel. Ze hebben ook prachtige kasten erbij, slechts iets van 600 euro per stuk, white wash is duurder. Ze waren er helemaal wild van, die bij beter bed had ze staan met glijbaan, helemaal te gek natuurlijk, schoenen uit en het leek ballorig wel. Maar, bij ons krijgen ze dus geen glijbaan.
    Hé Sjak, nogmaals gefeliciteerd hoor, enorm stom van mij om dat te vergeten, schande! Blij dat de jongens weer normaal zijn, voor zolang het duurt. En monsters, wij doen wel eens een monsterspelletje, zo met de handen vooruit en dan hard whaaaaaah roepen, vinden ze prachtig en doen het dus zelf ook, en laatst zei Jo dat hij een monster zag buiten (buurman in de tuin?) maar verder nog niet. Ik zie er ook niet naar uit, hou niet van krokodillen. Vandaag voor het eerst frikandellen aan ze gegeven, ieder een halve, nou geen succes, vonden ze maar niks, zaten gelijk bah, te roepen, maar Jo heeft wel wat gegeten ervan, en Emilia alleen toen ze van mij het laatste stukje kreeg, dat van hun was gesneden, die van mij niet. Dat valt mij wel op, als ons eten er anders uit ziet, dat van hun prak ik dus nog, dan vinden ze het vies, maar als ik het niet prak eten ze zeker geen groente, maar goed, eetgewoonten van peuters zal ik waarschijnlijk nooit snappen. Ik rommel wat af, kreeg gister de tip om rauwe waspeentjes te geven overdag, dan krijgen ze wat vitamines binnen, meestal vinden kinderen dat lekker dus morgen proberen (vandaag aangeschaft). Ben reuze benieuwd, kan als dat goedgaat, wat meer achterover hangen bij de avondmaaltijd. Kijk, twee weggeknaagde wortels is voldoende dus ik probeer het gewoon.

Nou,genoeg gekletst ga weer even wat sites bezoeken, en effekes naar Marktplaats, moet eigenlijk nog 60 stuks erop zetten maar heb geen zin.

Doei,

Trudy

Cis ou est la?? Oftewel: waar zijt gij?

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct