Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

solly ;-)

• Auteur

Sorry, sorry Jacq. van harte gefeliciteerd nog met je verjaardag tja ik had inderdaad ooit een lijstje gemaakt maar waar is het gebleven grrrr ik ga zoeken hoor, als ik iets niet leuk vind is vergeten van verjaardagen.

Hier gelukkig ook nog geen monsters en spoken maar als ik dit zo lees, komen ze er dus aan hahaha, oeps misschien dan niet zo'n goed idee om ze rond hun 3e verjaardag naar de nieuwe zolderkamer te verhuizen.

Ellen huis ziet er goed uit en jee wat een perceel, prijs is daar dan ook wel naar vind ik maar goed ik ben Almere gewend en dat is vrij goedkoop maar dan hebben wij ook geen bossen hahaha, hoop dat het jullie gaat lukken of anders een ander huis met een heerlijke tuin, vooral nu het voorjaar er weer bijna aankomt (spelen in de zandbak, paaseieren zoeken haha ja ook in een kleine tuin kan dat, schommelen, akwaapleeën, dalijk met water spelen heerlijk dus).

Vanmorgen naar de dierentuin geweest en druk dat het was haha, de aapjes kwamen voor het glas spelen en Noa en Juul vonden het geweldig (ik ook trouwens), daarna werden de dames moe en gingen ze om de haverklap huilen dus hup naar de auto en weer naar huis, ohhhh wat is een abonnement toch heerlijk, stel je voor dat je de normale prijs betaald en ze gaan na een 3 kwartier huilen en zeuren,…..

Nou fijne zondag nog en de groetjes Angelina

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct