Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

im back

• Auteur

hey ladies, ik ben ernog steeds hoorr lees nog steeds alles maar na 3x een poging gedaan te hebben om een verhaal te plaatsen wat du sniet lukte had ik er even de balen van verder weinig te melden etc.
    maar goed probeer het weer bij te houden.

sjak alsnog gefeliciflapsteert met je birthday. 29 toch? (haha). maakt niets uit zolang je hem nog maar kunt vieren met man en kinders.

EVA WAT GOED GEFELICITEERD EN WAT EEN SUPERCIJFERS GEWELDIG!! je harde werken is beloond.

Ellen ben ik weer HOU VOL. je mag eens ontploffen je bent geen onfeilbaar persoon. mijn kinderen maen het ook wel eens mee. en dat geeft niets ze mogen best weten dat mama ook heel boos kan zijn en niet overal tegen kan is heel menselijk hoor. waarom mogen zij wel boos/riftig/verdrietig of weet ik veel wat zijn en mama niet? als je maar laat blijken wanneer het weer over is en het inderdaad uit legt dan mag er veel hoor van je kinders.
    en wat een gaaf huis. klinkt super die beschrijving. overal dichtbij 5(!) kamers. ben beniweuwd wat jullie gaan doen.

3-jarigen bang in het donker. hier ook hoor. soms mag de lamp uit en soms moet ie aanblijven of een kleinlamopje of zo een stopcontact lampje. ook gebeurt het wel dat we midden in de nacht wakker worden dat de lampen dan aan zijn en de kinderen heerlijk slapen. ach dat gaat wel weer over. op het moment moeten de slaapkamer sueren openblijven als ze gaan slapen, kunnen ze toch samen praten terwijl ze ierder in hun bed blijven. slim he?

zo eerst even posten

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct