Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

echt iets voor mij

• Auteur

zo gelukkig gelukt. pfff

zo nu nog even iedereen laten lachen.

donderdagmorgen. moeders buigt voorover om haar dochter met iets te helpen en in 1x AUW! mijn eigen middelvinger in mijn rechteroog!! gloeiende gloeiende dat deed pijn. ach dat gaat wel weer over donderdagmiddag het blijft tranen toch naar de stad "feestkleding"kopen voor de kids voor het 40-jarig trouwfeest van opa en oma. 's avonds na tv kijken op tijd naar bed. volgende morgen nog meer auw auw. zegt paul ga dan naar de dokter maar nee et gaat wel. enfin 's midags 10 voor 5 toch nog de huisarts gebeld als ik gelijk kwam was er nog een arts. goed 3 kwartier later thuis met zalf en een afgeplakt oog. vrijdagavond zou ik naar mijn ouders om zaterdag zelf met moeder en zus te shoppen voor feestkleding. niet dus. paps gebeld heeft als taxicahuffeur gefungeerd en zaterdag 1/2 10 stonden de 3 dames netjes in de stad van arnhem om te shoppen. winkeltje gehad steken we over… BOEM… ligt cis plat op haar snufferd op de mat van de volgende winkel. kuiltje niet gezien in de winkelstraat. gos wat raar me t 1 oog. niet laten kennen gewoon stug doorgesukkeld tot een uurtje of 4 en toen naar huis. mwaaah toen ik thuiskwam had ik me toch een enkel 2x zo dik als normaal.
    ach morgen moet ik toch naar de dokter voor mijn oog (wat overigens zo goed als over is) kan ie gelijk naar mijn enkelTJE kijken.

groetjes
    van kapitein éénoog met manke poot.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct