Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Ach stakkerdje toch

• Auteur

Arme Cis, kom je weer effekes terug kletsen, ben je gelijk gehandicapt! Eenoog is koning maar die was niet mank hoor! Ja met één oog is je coördinatie ook niet optimaal, dat heb je ook gemerkt dus. Sterkte daarmee. Maar ben je nu nog geslaagd voor het feest? Is dat binnenkort? Grappig dat je ook gloeiende gloeiende zegt, doe ik ook altijd, blijft nog redelijk beschaafd zo, soms is het halleluja als het sterker moet maar meestal gloeiende.

Heeft iemand ervaring met het beddenmerk Flexa??
    Uit Denemarken.
    Ik wil deze week kijken voor behang voor de kleine kamer voor Jo. Wil wel eerst het oude eraf want er zitten nogal wat gaten in de muur, richard had er een stuk meubelplaat tegen de muur, als buro/computertafel, en een plank voor de printer dus het mot kaal, heb ik echt zin in (not).

Goed, ik ga weer even slapen, was afgelopen nacht niet al te lang dus nu maar op tijd. Volgende week zaterdag naar Izaline Calister. Ik wil eigenlijk ook naar Sara Kroos, Lam, schijnt echt leuk te zijn, stond een interview in de Opzij. En nou komt ze dus komend weekend hier, zaterdag (uitverkocht) en zondag, nog beschikbaar. Maar ja, dat is wel wat veel cultuur in een weekend. Maar ik ga toch maar even bellen morgenochtend. Even zien wie ik daarvoor kan strikken, niet iedereen zal het leuk vinden denk ik. Ze is nogal direct, zoals de recensie zegt: een scherpe analyse, een ode aan de botte eerlijkheid en het ongemak, en ze vliegt regelmatig met liefde uit de bocht, ze is zeer veelzijdig, muzikaal en kan een verstild lied achter de piano ten gehore brengen, om vervolgens het publiek tegen de grond te slaan met een scherpe conference. Nou, mij lijkt dat wel een interessant typje.

Goed, welterusten dus, ik heb voldoende bladvulling verzorgd, hopelijk leest iemand het ook nog helemaal :-))

Trudy

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct