Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

mogge

• Auteur

heleu
    hihi Cis wat een actie. Languit in de winkel. en dan ook nog je vinger in je oog. suffie!!!
    dIE FLEXA BEDDEN die zijn geweldig. Ik heb geen ervaring (geen poen, die dingen zijn schreeuwend duur) maar een vriendin wel. Ze zijn echt super sterk. En leuk, en je kunt ze later weer ombouwen tot puberkamer en zo.
    Zeg sjak, wat een reisje zeg en nog van harte met je burtddeej. DUs toen ik zat te zwoegen vierde jij feest!!
    Nu ja… hier. Mijn examen dat ging dus hartstikke goed. Wel een lange dag hoor. kwart voor zeven zat ik al in de auto naar den bosch. En om half tien 's avonds weer thuis. Hel dag examen en geen pauze!! Maar geweldige cijfers dus je suis heppie!
    zal nu m'n administratie bij gaan werken. Heeft 5 weken liggen te verslonsen
    baai
    Eva
    o ja ellen, wat een duur huis! Ik schrik me iedere keer weer te blubber van die prijzen bij jullie. Bij ons zijn die huizen iets minder dan de helft, met riante voortuin erbij en vaak een garage. Lang leve het noorden!! Maarre, mag ik je een tip geven. Reserveer VEEL geld voor het onderhoud. Een kennis van me heeft ook zo'n soort huis, en je moet elke zoveel jaar de hele handel in de verf zetten. En dat is DUUR en arbeidsintensief. Als je het laat doen is het helemaal een kapitaal. En het moet echt elke 3 tot 5 jaar anders rot je huis onder je kont weg!! Of zoek ff verder naar een huis van bakstenen..
    baai

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct