Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Fietsie!!?!?!!!!

• Auteur

Oooooooh wat een blije bekkies!
    Ha, de stuurtjes kunnen vast en de trappers in freewheelstand hihi, kind pietsie achterover duwen op de achterwielen (goeie rugleuning) en het gaat exact daarheen waar Moeders en Marco het willen 🙂

Ze vonden het helemaal te gek, J wilde geeneens meer op schommel of glijbaan, die wilde alleen nog maar op haar 'fietsie' zitten! M daarentegen wilde zelluf duwuh, oh oh oh wat was ie stoer haha! Alleen, weer thuis afscheid nemen van de fietsjes, ie gingen slapen (nee, niet in de huiskamer, no way!!), dat viel zwaar… Doodmoe na een speelsessie bij opa & oma en dan nog 's middags een 'fietstocht', het was een beetje veel….?

Wat denk je, belde ik vanavond Cos om een ste informeren of ie nu, na 10 dagen, wilde weten hoe het met de kids was, kreeg ik zijn broer aan de lijn? Die zei er al een paar weken te wonen? Heu?
    In nog steeds, grrrrr, mede mijn huis? Dus Cos' voicemail ingesproken dat het wel weer eens kindertijd is, hij is net 3 dagen vrij geweest??? en dat ik graag text en uitleg wil over wat er in die flat gebeurt, en dat het over en uit si met d ecoulante ex, ik verwacht dat ie daadwerkelijk op korte termijn actie gaat ondernemen om de tent op zijn naam te krijgen c.q. te verkopen. Dit is toch volslagen belachelijk…

Het rotte is alleen, een kat in het nauw maakt rare sprongen; ik kan we naar de rechter stappen,aar als ie terugslaat met een voogdijzaak gaat het allemaal over de rug van M&J…

Zijn we een jaar verder en voeren Marco en ik 12 maanden een gezamenlijek huishouding, dan kan ik Ouderlijk Gezag aanvragen voor Marco, wat geen enkele rechtbank zal weigeren zolang ie niet is opgenomen in een psychatrische kliniek of onder curatele staat o.i.d., en heeft Cos weinig meer te eisen. Dán wil ik wel hard tegen hard, vooruit met de geit. Maar tot die tijd….? Wat een ellende…

Dus heb ik de stoute schoenen aangetrokken en Opa en Oma gebeld. Die sloegen steil achterover dta ie nooit werk heeft gemaakt van voogdij, geen cent bijdraagt, kortom zich gedraaht als de gemisselde twaalfjarige. Hiewel, die hebben vaak meer verantwoordelijkheidsgevoel…? Ze zijn dan ook niet van plan 'm weer eens te redden, wat hen betreft kan ik naar de rechter gaan, zij blijven gewoon lekker Opa en Oma. Godzijdank vinden ze ook dat ie lekker zelf het initiatief moet nemen voor voogdij o.i.d, ze ijn het er mee eens dta ik dat niet voo r'm ga regelen, ben me daar gek, als ie die verantwoordelijkheid al niet neemt, heo moet ie dan de verantwordelijkheid voor daadwerkelijk 2 peuters nemen? Dus daar houden ze zich helemaal buiten. Knap hoor, want in feite nemen ze daarmee stelling tegen hun eigen kind, en plaatsen ze hun kleinkinderen daarvóór. Wat het weer makkelijek rmaakt ze uit te nodigen voor een trouwerij.

Mijn god het lijkt wel een soap…. Morgen maar eens bellen met postbank en notaris, kopieen vanb alle stukken opvragen, en eens zien wat er gaat geneuren. Laat 'm eerst ,aar eens terugbellen….

Maarreh, worteltjes??? Ha, Michael eet ze wel, maar alleen rauw, Jennifer vindt het verschijnsel groente een volledig overbodig iets, is toch helemaal niet goed voor je??? :-)))

Toedels, Ellen

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct