Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

geen nieuws

• Auteur

Cisca; de jaren gaan tellen??? Hihi, sorry… Beterschap na al je ongelukken, ik moest er stilletjes wel een beetje om gniffelen. Moet je maar neit zo smakelijk vertellen!!!!
    Ellen; inderdaad een huis met een hoop kinder voordelen. Ik dacht ook dat de buitenkant vanhout was en net als wat Eva zegt; kost veeeeeeeel werk en veeeeeeeeeeeel geld! Fietsjes? Ja, leuk he? Ze scheuren zich gek op die dingen, die kleine pootjes die zich lens trappen, prachtig. Nog niet meegemaakt dus dat ze het opeens allebei zat zijn? Haha, dat komt nog wel. Loop jij met 2 van die onmoelijke stalen rossen te slepen, hihi. Ik heb ze van daag ook gechanteerd met fietsen, en, warempel, het werkt! Als ze zonder luier kunnen en alles op de wc lossen dan gaan we een fiets voor ze kopen (was toch al de bedoelling, maar dat weten zij niet…). Hup, die broeken gingen in no time uit en de luiers vlogen om mijn oren. En neit te geloven, een hele ochtend hebben ze vrolijk gepiest op de plee, gingen geheel uit zich zelf ennog geen druppie in de boxer. Het kan dus wel! 's middags naar de Zoo geweest, kijk, danneem ik nog even geen risico, haha! Maa, eenmaal thuis zelfde ritueel en zo waar, GEEN ongelukken! Morgen de juffies op de creche maar eens opstoken, kijken of het lukt.
    En wat de genodigde betreft; Costa wil je toch niet op je trouwdag hebben??? Voor wie, waarom en hoezo? Omring je met mensen waar je vrolijk van wordt, verplichtingen aan je laars lappen en exen? Wat meot je daar nou mee? Was ie nou verschrikkelijk leuk tegen jou dan is het wat anders, maar die jongens bezorgd je nou bepaald geen vreugde, toch?
    Angelina; heerlijk, de PSZ, wat zal je genieten! Je kids ook wel denk ik, de meeste kinderen vinden het prachtig. Eventjes je handen vrij…
    Cis,(Captain een-oog, hihi) voor jou was dat toch ook zo'n openbaring?
    Eva; ik heb even in Wolvega en omgeving zitten speuren voor huizen en inderdaad, het is niet eerlijk!!! Hier betaal je je heelmaal scheel! En zo bijzonder is het nou ook weer neit wat je voor je geld krijgt! In de sauna kwam Maurice ook met zijn diepste wens…verhuizen! Nou, als het dan toch moet gebeuren danmaar liever snel endus ben ik ook aan eht Funda-un geslagen. Teeeeeeeeeeeeeeeering…wat een geld! Kijk, als ik verhuis wil ik er ook wel op vooruit gaan maar dat begint zo ongeveer pas bij 450.000 euromannen. Tja…
    Uhhh, dan was er nog zo iets als dat van die aanhouder, toch? We zien wel.
    In de dierentuin willen de jognens altijd even knuffels kijken. Dat is een winkel met, jawel, knuffels. En, dan moeten ze handjes op de rug en oren open. Als die deal is gesloten gaan we naar binnen. Naar buiten is een ander probleem en vandaag heb ik ze gelokt met een klein kadootje (1,80, ken net…). Ze plofte allebei als een haas in de buggy (mijn kinderen zijn aardslui, Goh, waar ken ik dat ook al weer van???) en het doosje met plastic diertjes werd inontvangst genomen. Zegt Noah; "mama, jij koopt altijd van die leuke kadootjes voor mij. Dat kan jij zo goed! Dank je wel mama, ik ben heel erg trots op je".
    Nou, daar sta je dan. Ik heb het letterlijk geciteerd hoor, er hoeft geen baaltje zou t bij. Lachen he? Sem is een ander verhaal, die gritst het uit je handen en baalt als het niet snel open gaat.
    Nog meer nieuws? Uhhhh, nee, geloof het niet.
    Trudy; Sara Kroos klinkt goed! Ik heb er echt nog nooit van gehoord maar zal het zeker in de gaten houden. En zaterdag…o, heerlijk, opperste vorm van genieten! Heb je die Marktplaats al versierd met je 2e handsjes? Ik was ook weer bezig ep zich wel al veel verkocht. Maar wat een gedoe toch maar weer zeg! Ik mail me ook suf met Jan en alleman, weet dan niet meer wie ik nou heb terug geschreven en wie niet, kortom, totale chaos!
    Maar, eht ruimt lekker op. Autostoeltjes weg, nou heb ik nog een set op zolder staan maar misschien mik ik de jognens daar in als we naar Zwitserland gaan. Ze kunnen daar zo lekekr in slapen!
    Over slapen gesproken…
    TruZZZZzzzzzzzzzzten

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct