Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Geen nieuws???

• Auteur

Hihi, Sjak,
    Ook zonder nieuws klep je lekker weg! :-))

Haha, wat een teksten, geweldig! Ik moet de boel eens gaan opschrijven van M&J, lig soms in een deuk. Enne, die fietsensctie aan de luiers verbinden; ik knoop 'm in mijn oren?

Geen zin meer: ai, ik voel 'm komen, dat wordt nog wat, twee peuters én twee fietsen, ai…?

Huizenrpijzen: erg he, en het verschil met drenthe, groningen en friesland is echt misselijk. Ik gun het iedereen daar, maar met een modaal inkomen is je besteedbaar inkomen dáár, na aftrek van vaste lasten, dus gewoon dubbel. Sja. Maar ja, manlief heeft het gewedig naar zijn zin op zijn werk, ik zit graag bij het WKZ in de buurt, weinig keus… Waar kijken jullie? Blijft het Vlaardingen e.o.?

Huis: de buitenkant is wèl van hout, maar vraagt geen schuur- en plamuurwerk. Het is van dat geïmpregneerde schuttingenhout maar dan een paar kwaliteiten beter, met verfbeits erop. Hogedrukspuit erop en een emmer verf erover heen rollen en klaaaaaar. 2 weekenden in de drie jaar is zat. Voegwerk onderhouden is uiteindelijk ook geen pretje herinner ik me van een vorig huis. En al die kozijnen en goten afbranden, schuren, plamuren, schuren, plamuren, schuren, gronden, schuren, en dan nog twee kagen aflakken. Wéken werk óf een hoop manuren betalen. Bij droog weer. Ook nog.
    Ai.
    NL.
    Sja.
    De kozijnen zijn in dit huis i.d.d. van kunststof; dat zou anders het meeste werk zijn geweest. Dit is allemaal te overzien. Maar, eerst maar eens uitvogelen wat er wel en niet kan, tot die tijd blijven het sweat dreams…?

Cos op bruiloft: is wel de papa van M&J…? Ik had nog ergens de illusie dat hij wellicht een dergelijke belangrijke gebeurtenis in hun leventje zou willen delen, in elk geval met hén, maar ach wie ben ik om mezelf dat soort onzin wijs te maken haha, ben alweer genezen…??

Theater: ooooh, wie weet krijg ik oooit weer eens tijd…?

Iets heel anders: Sjak hoe is het gekortwiektefoppen experimnt eigenlijk afgelopen? Ben wel erg benieuwd?

Toedels, Ellen

PS: kids zijn zoooo moe, fietsen, opa&oma, ze struikelden alweer in de douche vanmorgen… Jennifer wilde ineens naar de dierentuin, op de grote glijbaan en op de wip en …????!??

Niks ervan, suf en saai een broodje gehaald bij de bakker, bloemen uitgezocht, foor Marko fan Maiku en Jojja, waarna ze de kar in wilden (zelf!!) en helemaal onder de bloem half pittend hun droge broodje hebben zitten opknagen, onderwijl de eendjes toezingend. Ze liggen alweer te pitten, en hoe….

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct