Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

van alles wat

• Auteur

haha sjak je mag best gniffelen hoor. ik heb zelf achteraf ook gelachten om de aktie.

geen luiers en dus fietsjes. tja het oude chantagemiddel werkt nog steeds.
    eenuh verhuizen? leuk gezellig. succes.

ellen super dat ze fietsen zo leuk vinden. hier hebben ze ook wat afgescheurd op die 3-wielers en ach ach wat een verdriet toen mama ze verkocht.
    ze scheuren nu rond op 12,5 inch fietsjes hoewel a. al wel op een 16 inch past. dus sjak let er goed op wat je koopt. (kleine tip).

angelina. de speelzaal. inderdaad zoals sjak al zei bij mij waren ze er ookecht aan toe en kreeg ik heerlijk rust. (Not) wel lekker om in je eentje boodschappen en dingetjes te doen, je schiet iets sneller op. en ik ken maar weinig kinderen die het er neit leuk vinden. misscien is het afscheid nemen het moeilijkst. meestal als mama echt weg is zijn ze je vergeten ook. ik had er de 1e morgen zelf het moeilijkst mee de verantwoording overlaten aan een ander. stel dat ze vallen etc. onzin ook daar worden ze liefdevol getroost en ach als mama dan komt dan wordt je nog een keer gettroost. jouw kinders vinden het ook vast leuk.
    zitten ze trouwens samen in 1 klasje?
    hier hebben ze donderdagmiddag carnaval
    (lang leve de clownspakken van vorig jaar)

mark heeft trouwens virige week bij zijn speelzaal vriendje gespeeld. we kwamen hem en zijn mams tegen op het winkelcetnrum en lucas'mama vroeg of mark mee mocht om te spelen. oei 1e keer. hij vond het gewedlig pas 's middags op de speelzaal zag ik hem weer.
    mensen wat een rust 1 peuter. voor angelique de dvd van k3 in de ardennen gekocht en heerlijk samen zitten kijken. zingen en dansen. poffertjes uit de magnetron gegeten. zo zij ook een beetje feest.

trudy jouw soort bedden ken ik niet maar klinken fantastisch. wij hebben gewoon 2 grenen 1 persoonsbedden kunnen ook jaren mee had ik thuis zelf ook. bopvendien pasten deze mooi bij de kledingkast van de "babykamer".

zo deze kruk op 2 krukken en weer 2 ogen sstopt er weer mee. ga lekker even een soelletje doen.

doeidoei.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct