Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

ff lachen????

• Auteur

Project onderbroek is vandaag op een waar fiasco uitgelopen! Noah heeft zelfs in zijn onderbroek een beer zitten hakken!!! (arme juffies, dat spoelen ze ook allemaal uit en zo, jig!) De complete tas met verschoningen zijn er doorheen gejaagd, de wasmasjien draait weer overuren!
    Thuis weer luier uit, en daar ging het dus weer prima. Morgen maar weer een poging doen. De juf zei dat het nu een kwestie is van volhouden (niet mijn sterkste kant!) Afijn, boys in bad en moeder kruipt dan zoals gebruikelijk even achter de pjoeter. De geluiden uit de badkamer bevestigde mij dat ze niet verzopen waren maar toen de golfslag orkaankracht begon aan te nemen was ik voornemens van mijn stoel te springen als ik die laatste regel had afgetiktom mijn piraten tot rust te manen. Vanuit de plaats des onheils klonk er een onheilspellend geluid met de ondertiteling; 'MAMA, ALLEMAAL WATER!!!!" Mijn te tikken zin liet ik voor wat ie was en nam een sprint, want mijn kinderen zijn nog in een fase dat ze de waarheid vertellen en dit klonk als groot alarm. En, ze hadde niets overdreven hoor! In de gang liep een kabbelend beekje richting slaapkamer, en eenmaal in de badkamer aangekomen bleek daar een snelstromende rivier te zijn ontstaan! Herinneren jullie de fot's nog dat het kleine badje ineht grote bad stond? Mijn zelf gebaarde Hulken hebben dat badje kennenlijk vol uit het water weten te tillen om het vervolgend over de badrand te mikken.
    TEEEEEEEEEEEEEEEEERINNNNNGGGGGGGGGGGGGGG
    wat een chaos!. Weegschaal kapot natuulijk, die bleek neit watervast te zijn. En, hoe krijg je 400 liter water nou weer van de grond? Da's een hoop dweilen (en vloeken), neem dat maar van mij aan! Mozes, wat een puinhoop!
    Jajajaja, lachen jullie maar. Ik verkneukel me nu al op jullie belevenissen die ongetwijfeld komen gaan!!!!! Grrrrrrrrrrrrr………

Het gesnoeide spenen project is met succes afgerond hoor! Ik duik even in de archieven….
    (oeps, lees ik dat ik op 24 november ook al heb moeten dweilen. Maar, ik weet zeker dat het peanuts was bij de watersnood die mij vandaag toelachte…)
    Uuuu, kan eht niet helemaal vinden, maar ik meen dat ik na een week knippen zo ongeveer ze zo kort had gesnoeid dat er met heel hard zuigen zelfs geen plezier meer aan te beleven viel. Ik heb toen voorgesteld ze weg te gooien. Dat hebben ze gedaan. Die avond waren er even tranen maar dat was het dan ook. Natuurlijk heb ik ze de hemel ingeprezen en dat doet natuurlijk ook wonderen. Op de creche vertelde ze trots aan de juf over de foppies enook daar hebben ze ze gelijk in de la gelegd. Geen centje pijn meer. Het gaat eogenlijk makkelijker dan ik had durven dromen. Nu nog zindelijk worden, zucht!

Wij weten niet waar we onze vleugels naar uit gaan slaan. Meurice z'n werk moet wel redelijk bereikbaar blijven, dat is een vereiste. Dan, mijn ouders zijn al op leeftijd, mijn sus vertrekt straks voor 6 jaar naar Afrika en ik kan het niet over mijn hart verkrijgen om ook het land uit te gaan (of de regio). Zeg vanuit vlaardignen 120 km links of rechts af. Maar, als ik ga wil ik er ook op vooruit gaan en dan kom ik in prijzen van 400.000/500.000. Da's toch niet leuk meer? Dus, ik kijk, maar of er ook daadwerkelijk actie op volgt op korte termijn…ik weet het niet.

Ga nu even beneden puin ruimen.

Toedels,
    Zjak

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct