Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Belgiuuuuuh…?

• Auteur

Hee Sjak, België is goedkoper? Alleen, zorg dta je niks met papieren te maken krijgt hihi 😉

Tip voor een volgend huis: een badkamer met een putje in de vloer, of metsel een flink verhoofde drempel 🙂 Of haal het babybadje weg?? Wat een geweldig verhaal haha, ik weet weer waaron ik er stug bij blijf zitten, ik ken mijn pappenheimers hihi :-)))))))))))))

Heeeee, het foppenleed was hanteerbaar, kijk dat zijn berichten!

Cis, twee ogen? Gaat goed! Oh ja wat een heerlijk gevoel he, 1 kind, lekker overzichtelijk. In de dierentuin dwalen Jennifer en Marco vaak door terwijl Michael elk schroefje van elk hekje even moet inspecteren. Als je dan 1 kind in het oog houd is het ook klaar, geen compromissen van 'nee eerst even hier kijken en daarna gaan we daar naar toe' blablabla, zaaaaaaaaaaalig 🙂

Oh, Cos hing nog aan de telefon, die komt zowaar donderdag, en vond het ook een tkje belachelijk als Marco na on huwelijk in gemeenschap van goederen,mede eigenaar wordt van os oude huis…?!!! Pffff, misschien gaat ie het ooit snappen. Ai, da's vast valse hoop…?

Maar, ik ga slapie doen. En Michael hopelijk ook… Zucht…

Toedels, Ellen

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct