Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

douche ellende

• Auteur

Oh oh,

Wij hebben ook een riante doucheruimte van ca. 2×2 meter, alleen we hebben de wasmachine en droger op zolder, dat scheelt natuurlijk wel een stukkie. Maarrr, we hebben het babybadje resoluut naar zolder verbannen, hij kiepte mij te vaak om, uit het zicht is uit het hart, echt gelukt hier. Ze hebben nu ieder een plastic slakom, van de xenos oid, daar spetteren en spatteren ze mee, met wat eendjes en bakkies en pannetjes, samen onder de douche, de ene keer de een er onder en vice versa, dat hobbelt heen en weer. Maar soms wil er eentje niet of is gewoon dwars, nou ben ik rond die tijd ook niet op mijn best, bij ons douchen we 's avonds dus, maar goed, deze week had Jo ook een aanval, wilde absoluut niet douchen, niet gedaan dus, wel een waslapje, nou heeft ie ook weer iets onder de leden, weet niet wat, hij heeft nu ook weer koorts, maar hij ging dus van de week ook uit zijn plaat, alleen bij mij gezeten, krijsen etc. uiteindelijk alles goedgekomen maar goed dat houd wat.
    Maar: we doen ze dus tegelijk, zonder bad, met speeltjes, op antislip mat, na 5 minuten is het water op, gaat de douche dus uit, en worden ze tegelijk, of bij 1 ouder, omstebeurt, afgedroogd en vervolgens in de slaapkamer aangekleed in pyjama. Dat gaat vaak niet zonder gezeur, maar wij volgen de methode zachte dwang, en geen gezeur het moet nu eenmaal. Ik schiet ook, zoals jullie weten, ook vaak uit mijn pantoffel, maar ja dat hoort er bij, alleen heb ik nog geen gescheurde tegels….., maar ik hou de douchekop ook niet vast, die laat ik uit voorzorg hangen 🙁
    Nu goed, ik moet stoppen want ze zijn al weer wakker, na anderhalf uur, en Jo heeft koorts, zo te voelen dus ik ga maar weer pleitos.

Doei,

Trudy

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct