Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

spetter spatter

• Auteur

wat een waterleed… sorry sjak maar moest toch ff lachen. Wij hebben trouwens ook een kleine douche, maar de wasmachine en droger staan in de bijkeuken dus dat scheelt ruimte. Ik heb het deksel van de plastic zandbak naar boven gesleept en daar baddeeren ze in (ho wacht.. ff ingrijpen thijs sjouwt rond met een doos hagelslag)
    ik woon momenteel tussen drie prinsessen. Tis hier verkleedtijd en zelfs thijs wil als prinses dus zeer koninklijk allemaal hahaha
    ellen dat soort hout wordt altijd gebruikt voor woningbouw, maar zo eenvoudig is het verfwerk niet hoor! Wij zijn voor de kozijnen alleen al twee blikken a 45 euro kwijt dus voor een heel huis ben je echt wel wat duurder uit! enne… je zou hier in principe meer over kunnen houden van een modaal inkomen maar, helaas Voor hetzelfde werk verdien je hier ongeveer 75 % van wat je er in het westen voor krijgt. Lullig maar waar.
    hm Thijs is helemaal over de rooie omdat ie niet met de hagelslag mag spelen (stomme mamma!!)
    Ikzelf zit ff in een gat. Weet niet waar ik met m'n tijd heen moet, zo druk gehad de afgelopen tijd ivm het examen, maar heb deel 1 van de donkere toren cyclus van Henk gekregen dus heb lekker leesvoer
    baai
    Eva

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct