Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Versivius

• Auteur

Ellen, hoogst irritant, maar geheel normaal hoor het gedrag van J. Maar dat jij zo verschrikkelijk tegen dat arme schaap tekeer gaat, dat had ik niet achter jou gezocht! In zo'n geval dien je jouw lieve J moederlijk in de ogen te kijken en op zwoele toon de volgende tekst uit te spreken: "Jennifer, Foei toch!" en dan is het over! Zo doen wij het immers allemaal, en met succes! Wat moeten de buren wel niet denken van zo'n jong gezin waar huiselijk geweld in de badkamer hoog tij viert??? Ik denk dat je eigenlijk niet meer schaamteloos de straat op kan na deze tereur daad! Maar, daar hebik het volgende op gevonden; je doet gewoon een gebloemde sjaal om je hoofd, je bent in ene onherkenbaar en maakt vast weer snel nieuwe vrienden!
    (WILMAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!)
    Sterke!
    En dan, het goeie nieuws: vandaag hebben de jongens het droog gehouden, behalve dan dat Noah weer een drolletje in zijn broek heeft gelegd. Bah! Maar, de plas missie is zowaar geslaagd!!!
    Mama was zo trots!!!!!
    Morgen hou ik ze als het even kan dus maar een dagje binnen om de puntjes op de i te zetten. Enne, even een lekker praatje…wat zien die prachtige kadetjes en smakelijk uit in zon boxertje!!!!!!!! Ik kan er gewoon niet van af blijven!!!! Dit is inside information…niet doorvertellen hoor, maar ze hebben absoluut het achterwerk van paps, mnjammie!!!!

Ga koffie slurpen.
    Toedels,
    Zjak

P.S. Lava is hele vruchtbare grond…onthou dat maar!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct