Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

zwellinkje

• Auteur

Hoi,

Nou, wat nu weer! Heeft Jonathan ineens een halve golfbal onder zijn oor! Hij zei dus: "au pijn mama" en wees op zijn keel, dus ik kijken, zie ik daar toch een enorme bult niet te geloven! Mocht hem niet aanraken maar hij wilde wel een knuffel, had dus 38,8 inmiddels, niet gevaarlijk op zich maar wel met zijn stuipachtergrond, maar goed, het gaat tot nu toe goed. Ik dokter gebeld, voor info, de assistente zei dat ik maar moest afwachten, lijkt op gezwollen lymfeklieren, maar kan natuurlijk ook de Bof zijn….. dan moet het "gezwel" recht onder zijn oor zitten, en moet zijn oorlel afstaan, zo zegt onze Dr. Spock, ben toch blij met dat boek hoor, ik haal er telkens goede info uit. Ze hebben weer heerlijk gedouched, ik was alleen, heb eerst Jo afgedroogd en zijn pyjamashirt aangedaan, vervolgens Emilia, en toen dus met twee gepyjamajaste kinders naar onze bedroom, en vandaar verder met luiers en pyjamabroeken en vitaminedruppels etc. Het ging weer zonder protest, mag wel eens na zo'n dag. Het was vanmorgen feest, Buuf kwam op de thee, Jo natuuuurlijk uitsloven, wel een mandarijn willen schillen maar niet opeten, koekje willen, ja daaag, dacht het niet. Vervolgens de wel lekbeker omkeren als ik niet oplet en daar lekker in spatteren op zijn speeltafel, joechei wat is het toch leuk met je handjes in de limonade spetteren! Gloeiende gloeiende, mijn buufje is puur stichtelijk, niets mis mee op zich, maar ik most me inhouwe.
    Ach ja….
    Nu slaapt het allemaal nog, hopelijk gaat dat zo door deze nacht.

Ellen, kind ben je de schaamte alweer voorbij of zit je nog met het hoofd tussen de handen. Wees blij dat je nog niet totaal afgestompt ben na de afgelopen twee jaar, ik zou geloof ik helemaal murw zijn en niet meer in staat tot enige exorbitante reaktie what so ever. Je menselijkheid komt er gewoon uit, alleen nog "even" in goede banen leiden nu. Tja, Zjak, wat zal 'k zeggen, ook bij mij werkt dat foei grandioso, zoals gewoonlijk luisteren ze enorm, ze hebben vanavond de hutspot zonder protest opgegeten, schoon op, de tafel zag er spic en span uit, zonder enig knoeien, was niet de moeite waard om een foto van te nemen, geloof me. Daarna het toetje, ging ook goed, echt waar hoor! Heb maar een halve aardappel uit Truus d'r haar gehaald tijdens het douchen, en bij jo wat stukken winterwortel uit de bilspleet. Het was zo gezellie.
    Nog even, Ellen, vergis je niet, de rottigheid komt er toch eens uit dat weet je best toch?
    Hoe staat het met DE JURK? Is ie al binnen c.q. besteld, of vergeet ik nu al weer wat. En die huizenprijzen, kijk dan maar niet alhier, dan wordt je ook niet goed, en Haarlem dan, of Velserbroek. Mijn schoonouders zijn naar Wieringerwerf gevlucht, daar hadden ze een leuke eengezinswoning met garage voor slechts 175.000 gulden, 6 jaar geleden. Ik bedoel maar, maar nu zijn de prijzen daar ook gestegen maar evenzogoed, daar is een prachtige twee onder een kap nog betaalbaar met 1,5 keer modaal. En met tuin, niet tuintje, nee tuin.
    Maar ja, ik zou er niet willen wonen, maar het zal wel wennen, op zich ziet het er daar ook leuk uit maar het lijkt zo ver, maar ja, dat zelfde geldt voor alles voorbij de afsluitdijk en dat lijkt me ook best leuk wonen.
    Goed, ik ga nu weer even slapen, dus morgen verjaardag en werken, lekker druk dus, en vrijdag ook werken, ben ik nou de enige die buitenshuis werkt? Wordt het tijd voor aktie mijnerzijds. Lekker thuisblijven? Nog geen optie denkik maar. Ben veel te blij met mijn relaxplek, sttttt niet verder vertellen, wordt mijn leidinggevende kwaad 🙂

Welterusten en tot het weekend maar weer, doei

Trudy

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct