Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

kiddies

• Auteur

Trudy, sterkte hoor met je mannetje, een dikke digikus van ons :-))

Ellen, toch,…..
    volgens mij gebeurt dit bij iedereen wel eens, vooral als je je al een hele tijd in probeert te houden,.. weet je op een gegeven moment loopt de emmer over en herken je jezelf niet meer, ook ik heb wel van die moment gekend hoor en schrik ik gewoon van hoe ik tekeer ben gegaan (gelukkig nooit met slaan hoor).
    En dan nog dat zo'n kleintje zo over de rooie kan gaan hé,….tja soms begrijp ik niet hoor waarom ze huilen cq gillen en krijsen soms zou ik willen dat er een gebruiksaanwijzing bij zat hahaha ik blijf zoeken maar heb het nog niet gevonden.

was het niet zo dat kiddies onder een bepaalde leeftijd alles gewoon weer vergaten en niet op die harde schijf opsloegen,….moet wel zeggen dat ze altijd weer snel komen knuffelen enzo,…
    ik verlang naar de tijd dat de tuindeuren weer opengaan goede training voor de geduldspier hahaha.

nou ik ga douchen dus groetjes Angelina

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct